Voelde vanochtend een vreemde steek in mijn buik. Ach ik heb gisteravond geklust dus zal wel... Ik katten eten geven hond naar buiten ( ze laat zichzelf het liefste uit dat kan ook met een enorme tuin) en dan eindelijk even tijd voor de ochtend toilet... Wat denk ik... Ik veeg mij af... Ongi..... Nou lekker dan 2 dagen te vroeg... Maar nu zit ik wel met veel vragen... 1 kan dit zijn dat ik nu pas echt ontpilt ben, ik ben in december gestopt en toen 29 dagen tm nu ineens 27 dagen. 2 moet ik nu uitgaan van 29 of van 27, ik bedoel als ik mijn vruchtbare dagen wil berekenen? 3 ik wil beginnen met tempen omdat we 10 mei dus naar de gyn gaan, maar maakt het uit dat ik dan nu morgen ochtend begin, das eigenlijk niet dag 1. Tot zover even...
ontpillen kan zomaar veel langer duren! voor je cyclus houd je het gemiddelde aan om je vruchtbaarheid te 'berekenen'en als je wilt testen houd je je langste cyclus aan. vragen over tempen kan ik niet beantwoorden. maar je gaat 10 mei naar de gyn? mag ik vragen waarvoor? succes!
We hebben de zaadjes laten testen en kwamen erachter dat 96% vervormt is, ( te ronde kop) dus natuurlijk zwanger worden gaat erg moeilijk worden. Daarnaast zijn er 2 reden om aan te nemen dat er bij mij misschien ook iets in het verleden beschadigt zou kunnen zijn...
ow vervelend zeg. nou ik hoop dat de gyn jullie goed kan helpen. ik duim voor je, en hoop dat je snel een positieve test mag hebben.
Hey hier idem! ben sinds augustus gestopt met de pil; heb 5 cycli gehad van 35 dagen (dacht ik dat gaat direct goed zijn) vorige maand plots 59 en nu we er deze maand aan begonnen zijn heb ik vandaag al mijn regels en duurde mijn cyclus maar 32 dagen... ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk de draad kwijt ben!
nieuwbegin ik duim voor jou hoor... was zo snel met verzenden dat ik niets voor jou geschreven had. Denk dat het voor jou ook wel eventjes moeilijk moet zijn met alle nieuwe info over jouw man en nog jouw bezoek aan de gyn. Hoop dat jullie toch snel geluk mogen hebben (op welke manier dan ook). Lieve groetjes Twins