Haha dank je wel! Vanavond nog maar even een testje gedaan en gelukkig stond het streepje er nog en alweer wat duidelijker. Ja gek idee he dat dat gebeurd in je lichaam. Bij mijn dochter had ik bij 7 weken en 4 dagen de eerste echo en toen zagen we ineens een knipperlichtje en vulde de ruimte zich met het geklop. Het mooiste geluid wat je kan horen! Toen hebben we lekker een potje zitten janken . Als maandag mijn test nog zo mooi is bel ik mijn gyn en dan kan ik hopelijk net voor het weekend voor kerst terecht. Dat is dan weer het voordeel als je bij een gyn. loopt; Vroege echo's! En hopelijk dan weer een mooi kloppend hartje. En dat moe zijn, is heel herkenbaar begin ik ook al last van te krijgen. Maar na het eerste trimester gaat dat weer over hoor, om plaats te maken voor maagzuur . Ik heb gelukkig vanaf 17 dec. 3 weken vakantie en dan hoop ik me daar even helemaal aan over te kunnen geven. Fijne avond en lekker vroeg je mannetje in want... je bent een kindje aan het knutselen vanuit het niets en dat is heel vermoeiend