gele afscheiding..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meisje87, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Een beetje raar misschien.. Zag vanochtend dat ik lichtgele afscheiding had, geen verkleurd wit maar echt gelig (alsof je plast na een paar glaasjes drinken)
    Wat is dit?

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ergens gelezen, dat het een ''mislukt'' ei kan zijn.. Dus dat je eisprong mislukt is..

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok las ff mee en wat als je het hebt als je overtijd bent dan?
    ben nu 2 dagen over de datum en had vandaag ineens heel erg geel slijm met naar de wc gaan maar jah nme plas had ook die kleur dus geen idee waar het dan van komt.

4. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    ik heb dus precies hetzelfde,ook geel! vorige week heb ik een week bruinverlies gehad(innesteling? hoop ik) en ik ben ook overtijd.
    heb maandag nega getest ... maar vandaag weer getest en een vage streep!

5. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    mama suus, heb jij al getest?

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nope dat doe ik vrijdag pas als er dan nog niks is tenminste.
    mijn vent wil er bij zijn en die is dan thuis vandaar.

maar jij hebt dus een vage streep nou streep is streep toch.!?

had bij onze eerste ook een vaag streepje de 1e test de 2e was al stuk duidelijker na paar dagen.
    me slijm is nu trouwens weer gewoon witjes maar voel het wel hahaha stroomt eruit zeg maar. en steeds weer van die ongi krampjes. echt zo frustrerend hahah maar nog 2 nachies en dan mag ik testen hahaha. hoop so dat het dan ook nog kan en er dus nuiks doorbreekt.

7. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    vrijdag ga ik weer testen en dan moet de streep duidelijker zijn. bij mijn twee dochters had ik ook zo'n vage streep.

ik ga voor je duimen! laat j het even weten :D

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    mislukt ei? Niet te hopen..
    Ik heb wel een licht streepje op mn test (zie topic vage zwangerschapstesten)

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    njah ik kan jullie de had schudden....geel slijm en het gutst eruit zondag getest nega nu ga ik vrijdag of zat weer testen duimen lady's!

10. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    nou bij mij was het vandaag ook een 'waterval'. 't is nu wit ...

ik ga,vrijdag of zaterdag, ook weer testen ... 't zou wel vrijdag worden want ik kan niet zo lang wachten ;)

succes dames
    :D

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik wil jullie niet blij maken, maar bij mij is mijn afscheiding ook veel meer dan voorheen en regelmatig wat gelig van kleur... en zie banner!

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    laten we hopen dat we allemaal op rose(of blauw) gaan hihihi

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @babe ik ga ook vrijdag testen want t duurt mij ook te lang haha ik zie dat je uit geldeland komt!ik ook!
    succes met testen voor iedereen liefs sjaantje

14. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    spannend! hopen dat we allebei een dikke streep hebben :D

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou bij mij was ie hartsikke nega hoor vanmorgen.
    nu had ik nog een test van sensitest en heb ergens gehoord dat die soms zelf na een week nog nega testen terwijl je allang een nadere positive hebt.
    dus vandaag maar ff naar de winkel voor een andere.
    weet niet of ik naar ned kan voor kruidvat maar hier hebben ze vast ook wel goeie goedkope.

16. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    wat balen zeg dat je nega hebt getest :( over drie dagen nog een keer proberen. ik zal als ik jou was met clearbl. testen.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok dus clearbleu is wel goed wat dat betreft vind het ook echt zo raa. maar jah kan ook zijn dat me ei later is geweest deze mnd. had ook wat stress. en me temp was op 10 nov ook nog vrij laag dus dan zou maandag pas nod zijn.
    na jah we wachten maar weer verder he. niks aan te doen. duurt alleen wel lang zo hahaha. vind het niks zo ver overtijd ben toch meestal wel vrij stipt.
    normaal hadf ik 28 vorige mnd waren het er al 30 en nu dus al 34 heel appart.

18. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    of kruidvat test! heb net even op het forum gekeken, lees veel over 'indrooglijntjes' bij cb? nu weet ik het zelf ook niet meer. ik heb zelf woendag heeel vaag getest met cb. het was geen dikke streep ... twee balpen strepen zeg maar links en rechts en ertussen wel iets donker.... :(
    kl*te onzekerheid :(

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd ik vind dit ook niks. krijg steeds meer last van vanales hahaha. zere boobs ed. en guer en smaak maar jah zou dan wel weer niet. kan straks alleen niks halen me ma gaat mee boodschappen doen na jah dan ga ik morgen nog wel ff alleen.

hoop in ieder geval dat we gauw goed nieuwes hebben. jij bent dus ook al 7 dagen te laat jeetje lijkt me toch echt niks al ga ik zelf ook aardig die kant op. en ontpillen kan het echtn iet meer zijn bij mij das het irritante ervan ben in feb al gestopt en heb hele normale cyclussen gehad.

maar zit niks anders op he dan afwachten.

Deel Deze Pagina