hoi witverlies heb ik nog niet gehad wel witte slijm en daarna heb ik bruinbloed verlies gehad ik heb nu al een paar dagen last van licht rose bloed alleen met afvegen niet met plassen dus vandaag had ik het niet meer het duurde 3 dagen ik ben vandaag 1 dag over tijd ik heb vandaag negatief getest balen dus ik heb heel veel symtonen voor een zwangerschap ik ben de hele dag koud maar lig ik nu in bed dan zweet ik mij een ongeluk ik heb hoofdpijnen af en toe raar gevoel in mijn buik borrellen ik ben snel moe misselijk gr beertje
hey beertje, behalve de misselijkheid dan (ik voel me eerder mottig ik kan het niet misselijk noemen) komen de symptomen goed overeen. wat dat zweten betreft: ik het het warm maar tegelijk koud, ik zweet op dit ogenblik enorm aan mijn handen-die koud zijn - terwijl de rest van mijn lichaam warm aanvoelt! ik weet ook niet of ik mijn pull nu moet uitdoen of of ik juist mijn jas hier moet aantrekken! vreemd hé! ik hoop dat het zwangerschaps sympjes zijn straks het moment van de waarheid! enne, beertje, negatief testen op 1 dag na je nod hoeft nog niets te zeggen hoor, een dagje of 2 wachten en opnieuw testen 8) succes!
zijn wel dé symptomen he! gewoon over drie dagen nog een keer testen. ik heb maandag negatief getest en gister een vage streep van het weekend ga ik dus nog een keer testen en dan hoop ik op een dikke streep
Hallo dames, Jeetjes jullie houden jezelf wel lang in spanning hoor om niet te testen. ale: Ik zelf was bij 3 dagen overtijd echt niet meer te houden. en getest.. Maar over dat zweten, dat is inderdaad zo, ik zweet me 's nachts het je weet wel. Overdag ben ik weer kouwelijk, dus hoort er toch bij. Als je test en er verschijnt een lichte vage streep zo het waarschijnlijk pos. zijn. Een beetje hcg in je urine en je krijgt dit dus waarschijnlijk Gefeli.. En Noeks; jij veel succes bij de Gyn, we duimen voor je. Beertje1978: Licht rose bloeding was bij mij ook het geval, veel zeggen dat het innestelingsbloeding is.. Nou iedereen veel succes.. Groetjes An
hoi iedereen... de gyn kon niets zien en zei dat als het zo is dus te vroeg was om iets te kunnen zien (niet meer dan 4 weken)... wel heb ik een cyste in mijn baarmoeder 3.36 cm... hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het pas vanaf 5cm gevaarlijk is?!? maar dan begon ik achteraf te denken....2 maand geleden was er niets te zien! dus dan vind ik dat wel groot? of niet? nu wat zwanger zijn betreft: te vroeg om te zien, maar hij wou wel bloed afnemen... maar dat wou ik dus niet..hou niet zo van prikjes dus toen zei hij om een gewone test te halen bij de apotheek, maar daar was het gisteren te laat voor en vanmorgen dus veel te vroeg om naar de apotheek te gaan... pffff, ik voel me echt mottig en dan met dat ding die binnen in me zit!
hoi an dus dat licht rose bloed kan dus een innesteling zijn bij mijn eerste heb ik daar geen last van gehad wel hele erge krampen en steken die waren niet te houden maar dat waren mijn eneste symtonen voor de rest heb ik zo,n makkelijke en lekkere zwangerschap gehad maar mijn zoontje is wel 5 weken te vroeg geboren met keizersnee dat was wel minder waneer denk je dat ik kan testen gr beertje
wat balen zeg maar zolang de ongi wegblijft hoop houden hoor ik weet het zelf op het moment ook even niet. ik lees overal op het forum over 'indrooglijntjes' bij cleurblue ... en waar heb ik mee getest ... juist cb ik had een vage streep. links en rechts een 'balpen'streep en ertussen iets donker ... weet het nu helemaal niet meer
het lijkt gewoon een balpen streep zo dun. ik breng maandag even urine naar de dokter, misschien een beter plan :
hey, waarom laat je niet gewoon even bloed afnemen? lol, had ik gisteren moeten doen nu zit ik hier met de twijfels! babe, ik wil je geen valse hoop geven, mr volgens mij is een lijntje een lijntje... 8) nog even volhouden... we komen er vast snel achter... na nog 8 maanden wachttijd... succes!
hahah jah na 8 maanden btw ik had de assistent van de ha aan de telefoon en vertelde van dé test en dat ik bloed wil laten prikken omdat ik in onzekerheid zit. antwoord; dat is niet de gang van zaken mevrouw, u moet gewoon afwachten' dus tja ... maandag breng ik urine en dan kunnen ze tp testen, komt er niets uit dan wil ik 's middags nog een afspraak met de dokter.
Hoi Beertje 1978, Als je nog steeds niet ongi geworden bent dan zou je al kunnen testen. Ik heb zelf ook bij 3 dagen overtijd getest en was posi. Dus ik zou zeggen op naar de drogist of apotheek en koop een test. Ik heb zelf gewoon overdag getest dus hoeft niet perce in de ochtend.. Nou succes ermee we horen het wel..
nou ik heb gisteren negatief getest nou test ik morgen ik heb veel symptonen om zwanger te zijn ma ja dat zegt niks bij mijn eerste had ik helemaal geen symptonen alleen 1 dag hele harde steken in buik en verder niks gr beertje
Dat zou kunne hoor sommige hebben pas een post resultaat na een paar dagen ivm de hoeveelheid hcg. Komt er iedere dag meer bij, dus moed houden. Groetjes An
Hoi hoi, iedereen ikke weer met goed/minder goed nieuws... ik ben ondertussen nog niet geworden, maar deze morgen voor een second opinion naar een andere gyn... de cyste is nog niet weg, maar de gyn heeft me wel iets voorgeschreven om de op te wekken ( utrogestan 200mg) over enkele dagen zou ik dus moeten worden. goede nieuws is dat we dan onmiddellijk weer aan de slag kunnen nog eventjes wachten op dat zwangere buikje. en verder, alle symptomen die ik had, waren hormonaal doordat heel de huishouding binnenin dus op zijn kop staat, dat mottig/huilerig gevoel, zal dus snel overzijn en ook het zweten 'snachts, moet voorbij gaan in de eerste dagen ik wens jullie alvast veel succes toe! ik wacht mijn nu rustig af! groetjes noeks