hey noeks, wat vervelend allemaal zeg! op naar de volgende ronde maar weer. ik weet zelf ook nog niets. donderdagochtend naar de dokter. zie er vreselijk tegenop, maar het is niet anders. veel succes en hoop dat je snel met een zwangerbuikje rondloopt
Hoi Beertje, Daar ben ik weer, Ik had eigenlijk niet echt veel symp. hoor. wel zweten 's nachts en witte vloei eerste paar dagen. Maar voor de rest nergens last van. en trouwens nog steeds niet. Niet misselijk of erg gespannen borsten o.i.d. dus eigenlijk erg rustig. Zal wel zo moeten zijn, denk ik dan. Oja, wel vaker naar het toilet om te plassen. Nou groetjes An.
ik ben nu 6 dagen overtijd nog steeds niet ongi en ik nu wel weer slijmverlies en ik heb nu meer het gevoel in mijn buik dat ik buikgriep heb ikben nu wel flink aan de rees en dat heb ik altijd als ik ongi moet worden en dat hoop ik toch van niet ik vraag me af wat dat slijmverlies is gr beertje
even over de cb test, ik heb een vriendin die is zwanger en ik heb haar cb test gezien....wat een dunne streep en heel licht, bij de kruidvat test was het veel duidelijker te zien, ik wil er maar mee zeggen dat je niet een brede streep moet verwachten bij CB...dus er is hoop en succes!