hoi allemaal weten jullie misschien wat dit allemaal betekend? HCG <5 testosteron <0.7 progesteron 11.38 TSH 2.5 FSH 2.4 heb helemaal geen idee of de waarden goed zijn en wat ze betekenen..de arts is helemaal niet duidelijk en dacht of jullie t misschien weten alvast bedankt
HCG is te laag voor een zwangerschap. Progesteron is te laag voor een goede eisprong. De rest geen idee... Op welk moment in je cyclus is dit geprikt?
HCG <5 : niet zwanger progesteron 11.38 : wat Flippo zegt, te laag voor een goede eisprong. Ik zou eerder denken dat 'ie nog moet komen of net geweest is met deze waarde.. ja of te vroeg gedaald misschien dat je morgen ongesteld wordt. Bij een goede eisprong had ik 31 als waarde op dag 21. TSH 2.5 : dat is je schildklier en die is voor een zwangerschap aan de hoog-normale kant. FSH 2.4 : dat is follikelstimulerend hormoon, dat wat de eitjes laat groeien.. maar weet niet zeker wat een goede waarde is.
toevallig is deze week ook mijn progesteron geprikt en vanaf 20 is je eisprong geweest alles wat daaronder zit niet
ik had op dag 15 en dag 16 van mijn cyclus smileys van CB digital ovutest (alleen die 2 dagen) en op dag 29 bloed laten prikken en op dag 32 werd ik ongesteld (duurde maar 2 dagen terwijl ik altijd 5 dagen had in elke cyclus). en sinds gisteren wat bruin/donkerroze bloedverlies en vandaag ook,maar niet zwanger volgens echo
Maar die waarde had je op dag 29 terwijl je op dag 15 en 16 een positieve test had. Dus die waarde kan zo laag zijn omdat je eisprong al was geweest. Bloeduitslagen zijn 13 dagen later dus de waarden zijn allang gezakt.
Kijk eens op NVKC - Wij nemen uw bloed serieus! daar kun je per test kijken wat de goede waarden zijn en wat het betekend enzo