rare afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nientjje, Aug 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    8 juli ben ik, na 13 jaar pil gebruik, gestopt met de pil. Gisteren en vandaag heb ik afscheiding die ik niet ken: doorzichtig slijm, dikke slierten. Het ziet er raar uit en het voelt ook raar, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het nooit eerder gehad heb ;). Kent iemand dit? Vandaag zat er een keer een klein beetje bloed in.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Je lichaam is van slag en heeft de tijd nodig om weer op regelmaat enzo te komen, dus er kunnen nog veel meer dingen komen wat je niet kan verklaren.

Wat het is weet ik niet precies, heb het zelf nog nooit gehad.

3. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Het kan zijn dat het vruchtbaar slijm is.. dat geeft je lichaam af op voorbereiding dat je vruchtbaar ben.. welke dag van de cyclus zit je?

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Het kan zijn dat de slijmprop aan het oplossen is die rondom je baarmoedermond zit door ontpillen; maar je kan nu ook de kans hebben dat het het wel bekende vruchtbare slijm hebt! Dat is dradentrekkend ... net rauw eiwit zegmaar... dus dan kan je ovulatie eraan komen. Verder kan dat bloed ook passen bij een aankomende ovulatie...(ovulatiebloeding) .

Ik hoop voor je dat je nu al een ovulatie krijgt! Lekker snel :)

Succes met Klussen, want dan is nu het goede moment!
    Liefs Lotte

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    hiih funkie, waren we ca gelijk :)
    Ik had je berichtje nog niet gezien...

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    11 juli ben ik ongesteld geworden, dus zou ik nu op dag 26 van mijn cyclus zitten.

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Wat houdt dradentrekkend precies in?

Het is geurloos en doorzichtig slijm, het lijkt idd op eiwit, maar dan wat dikker.

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Als je er tussen 2 vingers een draadje van kan trekken zou het vruchtbaar slijm kunnen zijn, dit betekend dus dat je eisprong eraan komt of dat je je eisprong hebt.

Mijn zus verliest ook altijd een beetje bloed als ze haar eisprong heeft. Denk dus dat je je eisprong heb. Vanavond dus maar flink aan de klus hihi. Dat je pas zolaat je eisprong hebt kan komen door je pilgebruik. Ik ben ook de eerste ronde nadat ik gestopt was met de pil meteen zwanger geraakt. Ik had mijn eisprong pas ergens op de 40ste dag ofzo. Maar omdat ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig was, ben ik toch zwanger haha. Wilde eerst een tijdje ontpillen.

Succes

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    #9 Nientjje, Aug 5, 2009
    Last edited: Aug 5, 2009
    Ik wist niet eens dat vruchtbaar slijm bestond, heb ik ook weer wat geleerd! Ik kan het idd tot een draad trekken.

Ik wil zelf ook eerst een tijdje ontpillen, voordat we gaan 'klussen'. Maar het idee dat ik misschien een eisprong heb vind ik wel fijn, dan komt het toch wel goed op gang. Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt, dat zou ongeveer begin volgende week moeten zijn, ben benieuwd!

@Belliebel:Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja, ik denk ook dat het je eisprong is... je kan het even noteren in je agenda bij vandaag en als je ongie wordt kan je terug rekenen of het inderdaad je ei was... (je ongie komt ongeveer 14 dagen na je ei...)

11. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Hi Leentje,

Dat had ik dus ook na mijn eerste ronde, daadwerkelijk mijn ei in de eerste ronde zonder pil op dag 25 ergens.
    Kijk even naar mijn banner, dan kan je zien dat mijn eerste cyclus 38 dagen was.

Deze keer net hetzelfde: maar op cyclusdag 26 t.e.m 29.
    Ziet ernaar uit dat mijn cyclus korter wordt

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    #12 Nientjje, Aug 6, 2009
    Last edited: Aug 6, 2009
    Ik zou normaal gezien komende week ongesteld moeten worden, maar dat kan natuurlijk nog veel langer duren, ik ben nog maar net gestopt. Ben benieuwd of ik nu idd over 2 weken ongesteld word. Best wel spannend om het allemaal zo bij te houden, terwijl we nog een paar maanden willen wachten voordat we beginnen.

Share This Page