zijn er zwangere die wel wat voelde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Dag dames, ik heb een aantal vriendinnen om mij heen die zwanger zijn.. en allemaal hebben net die ene maand niks gevoeld, geen ei, geen klachten, geen symptomen.. Het lijkt wel of symptomen er juist op duiden dat je niet zwanger bent

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Jah he?

Zo lijkt het idd wel steeds...elke maand sympts en elke maand net even anders maar toch elke maand niet raak...raar lijf!!

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ik voelde het wel hoor, toen ik zwanger was de tweede keer (paar weken later een miskraam). Voelde het in mijn borsten maar ook een ander gevoel in mijn buik. Je weet het dus pas met een positieve test...

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Dat gekke lichaam van ons houdt ons altijd voor de gek. Heb je symptomen, denk je, ik ben zwanger. Blijkt het niet zo te zijn. Daarna heb je geen symptomen, is het raak. En dan kan het ook nog eens misgaan. Jeetje om gek van te worden.
    Greetzzzzz

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.
    ik hoor vaak mensen die zeggen niks gevoeld of gemerkt te hebben.

groetjes lil momo

6. Niet meer actief

De maand voordat ik zwanger raakte was ik erg misselijk na de pregynspuit , en de maand dat ik zwanger raakte had ik nergens last van.
    Gek he. 8)

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Je hoort het best vaak inderdaad dat vrouwen zwanger raakten in de maand dat ze helemaal geen klachten hadden.
    Het hoeft daarom niet zo te zijn, tenslotte zijn we allemaal weer anders maar het valt wel op.

In alle geval ik kan beginnen hopen dan... heb deze maand helemaal nergens last van gehad en mijn NOD is over 2 dagen.

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik had geen klachten, weer een gek soort van gekriebel in mijn buik... er werdt gewerkt in mijn buik, zo voelde het, moeielijk te omschrijven...

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn ei heb ik wel gevoeld, maar idd het was de enige maand dat ik echt dacht dat het niet raak kon zijn.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik voelde niks, maar dat voel ik normaal ook niet. wel had ik een paar dagen voor me NOD een droom dat ik een positieve test zou krijgen en de volgende dag had ik echt het gevoel van als ik nou ga testen weet ik het gewoon zeker, en dat was ook. dus ergens van binnen was iets dat me zij je bent zwanger, dat gevoel voor me NOD heb ik eerder nooit gehad. toen had ik altijd de hoop.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    In m'n cyclus heb ik niks bijzonders gemerkt maar ik had wel een bepaald spanningsgevoel wat ik nog niet eerder had ik kan het niet uitleggen maar ik had het gevoel dat eraan gewerkt werd. Meer intuitie dus. Pas een paar dagen voor mn NOD kreeg ik wat voorzichtige symptomen.

12. Niet meer actief

Ik werd iedere maand misselijk, deze maand zei ik: Ik ga niet meer stressen als ik misselijk word! Alleen bij overgeven ga ik panieken. En ja hoor... overgeven.
    Mijn schoonvader zei: Jeetje wat heb jij een grote borsten. Verder niks anders dan voorgaande maanden!

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik dacht die maand dat ik geen ei had gehad, nl. geen vruchtbaar slijm gezien, wel vrij snel witte vloed. Wel bleef ik na mn ongi lichte menstruatie krampen houden. Maar pas na het testen (paar dagen later) kwamen de symptomen; pijnlijke en gezwollen borsten, hele dag trek. En vanaf week 6 hele dag misselijk.

14. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    heb een zwanger collega en heb haar even uitgehoord vanmorgen.
    zij heeft last van vette haren krampjes in haar buik

kus

Deel Deze Pagina