hoi, hier even mijn verhaal... en ik hoop dat iemand me gerust kan stellen of mij haar verhaal kan vertellen als ze hetzelfde heeft meegemaakt. Ik kreeg afgelopen dinsdag al last van heel lichte roze afscheiding. Dit was 3 dagen na mijn eisprong (dus 11 dagen voor mijn NOD). Dit heeft tot nu toe aangehouden. Het is alleen wat donkerder geworden van kleur (beetje bruin nu dus). Ik ben hiermee al bij de huisarts geweest maar daar werd ik niet wijzer van. Het is misschien ook wel belangrijk te weten dat ik al een jaar de pil niet meer slik. Het is dus ook niet van het ontpillen. Help me!!
Vroege ongesteld misschien? want innestelling kan niet, innestelling is op dag 8 na dat je eisprong heb gehad.
Dan is mijn ongesteldheid 2 weken te vroeg. Ik heb nog nooit een onregelmatige cyclus gehad. Ik weet dat het eigenlijk geen innesteling kan zijn. Maar ik zou wel graag willen weten wat het wel kan zijn.
ik ben nu ook even terug gaan tellen en ik heb volgens mij mijn eisprong 4 dagen eerder gehad dan gepland. Kan dat?
Als je ei 4 dagen eerder is geweest dan wat je dacht kan het misschien een innesteling geweest zijn. Maar bruin bloed is geen ongi, pas als het echt rood is. Bruin bloed is oud bloed en dat is niet erg, heb ik ook altijd.