Hoi, Sinds gisteravond heb ik last van misselijkheid en diarree en wat hoofdpijn. Het is niet heel erg, maar wel net genoeg om me niet lekker te voelen. Moet ik me nu erg zorgen gaan maken over een eventueel schadelijke besmetting? Voor zover ik weet heb ik niets gegeten wat niet 'mag'... Alvast bedankt...
Hallo Heb je koorts? Waarschijnlijk is het gewoon een griepje. En dit kan geen kwaad in de zwangerschap. Drink voldoende en ziek goed uit. Mocht je andere klachten krijgen zoals sterretjes zien, bovenbuikspijn moet je de verloskundige bellen. Groetjes Ineke
Ik had geen koorts, maar dat zegt bij mij helaas niets. Om de een of andere vreemde reden krijg ik echt nooit koorts. Tijdens mijn vorige zwangerschap hebben mijn man en ik dezelfde griep gehad; hij lag 4 dg knock-out met bijna 40 graden koorts in bed...ik zat volledig helder en koortsvrij doodziek op de bank. Het hoogste wat ik gemeten heb was 37,6. 's avonds... Ik ga er vanuit dat er even iets niet lekker is gevallen de avond ervoor, want na een serie flinke darmkrampen (sorry hoor) zakte de misselijkheid langzaam. Bedankt voor je reactie!