We zijn vanaf september bezig met "klussen" zogezegd. Afgelopen dinsdag zou ik ongesteld moeten worden en tot op heden is dat nog niet gebeurd. Vanochtend kon ik het niet meer uithouden en heb ik een zwangerschapstest gedaan van de Kruidvat, deze was negatief. Het zou natuurlijk kunnen dat de reden dat de ongesteldheid uitblijft dat we zo graag willen. Het kan natuurlijk nu zo zijn dat nu ik de test heb gedaan dat ik van het weekend gewoon ongesteld zal gaan worden. Nu is mijn vraag welke zwangerschaptest is het meest betrouwbaar, als mijn ongestelheid weg blijft wanneer kan ik dan het best opnieuw testen, heb ik de test nu te vroeg gedaan? Ik voel me nu niet anders dan normaal en ik hoor van iedereen dat als je zwanger bent je dat meteen zou voelen, ik voel dus niets. In de hoop een reactie te krijgen. gr
Hai NicenChar, Je kunt gewoon een test van de drogist gebruiken hoor, maar je kunt ze ook bestellen hier op deze pagina (goedkoper ) Succes! Zou wel leuk zijn hè? Als het nu raak is P.s. je banner geeft iets meer aan dan 3 dagen overtijd...
Ik heb zelf ook kruidvat test gebruikt die is prima. Kijk maar in mijn album :1 matcaretest,2&3 kruidvat testen