Mijn man is super ongeduldig en denkt dat ik 4 dagen van tevoren kan testen. Dat zegt de handleiding. Zijn er meer die 4 dagen van tevoren testen en heeft dit nut? Deze maand heb ik wel weer een aantal symptonen die ik anders niet heb.... 8)
Het kan gebeuren dat je 4 dagen van te voren positief test maar je alsnog ongesteld wordt omdat er alsnog iets niet helemaal goed gegaan is. Ik zou dus proberen te wachten tot je NOD. Succes ermee !
Het kan, maar meestal niet hoor. Het komt volgens mij vaker voor dat je op je NOD nog negatief test en een aantal dagen later positief. Ik zou proberen wat geduld te hebben en af te wachten of je ongi wordt. Als je negatief test voor je NOD, dan weet je namelijk nog niks.
Ik heb ook weleens een testje eerder gedaan. Deze gaf toen negatief aan en een weekje later positief...
Mannen hebben net zoals vrouwen ook een beetje geruststelling nodig, dus doe het maar gewoon... (We lijken hard, maar zijn het niet!) Mannetje van Heidiii
mijn mannetje is daar weer heel anders in hoor.. als ik een test haal en ga testen zit hij iets heel anders te doen.. dat ik soms zeg kom eens bij me ofzo toon eens wat interresse haha (het is ook nooit goed)
Ik heb nu ook al eerder getest maar zou het de volgende ronde niet meer zo snel doen. Ik heb nu een test met een heel super vaag streepje en zit al even in onzekerheid of het nu wel of niet iets is....(zie mijn album) De volgende rond wacht ik gewoon mijn nod af dan heb ik meer zekerheid na een test.
Oeh! Daar zou mijn hart wel sneller van gaan kloppen, zo'n vaag streepje 3 dagen voor NOD! Wedden dat je overmorgen alweer testen zult?
Het lijkt me inderdaad een licht positief streepje te zijn! Ik hoop echt dat je morgen een mooi duidelijke streep hebt! :-D Succes, ik duim voor je!
Tis toch geen Romed test he? Want dan moeten de streepjes net zo dik en net zo gekleurd zijn..... Ik hoop voor je dat het posi blijkt te zijn!
Nou, hier een negatieve test vanmorgen.....zelfs geen heeeeeel dun streepje net als van de week. Ik ga lekker op vakantie en laat jullie het daarna wel weten. Ik ga nu pas de dag na mijn nod nog een test doen (donderdag) en we zien wel welke kant het balletje op gaat rollen. Het is overigens geen Romed test. Het is een een duitste test en begint met een M Ben de naam even kwijt en ze zitten al in de koffer
Inderdaad, hopelijk een mooie positieve test na je vakantie! Geniet ervan! En anders hoop ik dat het geluk jullie in de volgende ronde komt bezoeken
Hele fijne vakantie Marloes en grrrrr vals.... Onze nieuwsgierigheid zolang op de proef stellen Groetjes Mannetje van Heidiii
Ben inmiddels terug van vakantie. Op vakantie een positieve test gehad, daarna een negatieve...om gek van te worden. Vanmorgen toen we weer thuis kwamen een test van CB gekocht en deze was negatief.