zoals de titel het al zegt ben ik 3 dagen overtijd.... wel heb ik gisteren heeeeel klein puntje rood bloed gehad bij afvegen... laatste test die ik heb gedaan was op 17 dec maar die was negatief. ben ook misselijk en moe en heb ook koortslip gehad en mijn temp ligt nu op 36.8 terwijl normaal gesproken rond 36.5 ligt vorige maand trouwens heeeel weinig ongesteld geworden en heb nu al een buik alsof 3 maand heen ben of zo en hij zakt ook niet af wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn gr viktoriya
ik zou morgen of overmorgen nog eens een test doen. Er zijn meer mensen die pas ruim na nod een positieve test krijgen.
3de ronde ja ga vanavond een doen ben zoals veel bang voor een telleurstelling maar mijn vriend zegt zelf dat zwanger ben ben er niet zo mee bezig geweest deze maand alleen sinds nu ong misselijk ben en zo hoe lang zijn jullie bezig dan
Idd zoals cindy al zegt in de ochtend testen, dan heb je het meeste hcg in je urine. succes! Zal voor je duimen
mijn cuclussen waren gemiddeld 28 dagen na de miskraam vanaf aug 34 24 31 28 ga nu ook van uit dat gewoon 28 is want heb duidelijk eiersprong gevoeld voel hem alleeen links en ook slijm gehad en herkend zal ik doen vriendlief neemt 2 voor 5 euro kan ik vanaaf een doen en morgen vroeg een hihi
hmm toch schommelt je cyclus....je moet eigenlijk altijd van je langste cyclus uitgaan... Dus het zou kunnen dat je nod nog helemaal niet is.. En die pijn enz geeft toch niet de zekerheid dat er een ei is geweest en wanneer...helaas....
jah das balen maar als van uit ga van 31 dagen dan zou nu wel moeten worden maar nog niks in de aantocht ga gewooon hard duimen dat toch wel raaak is
hey meiden net toch een testje gedaan en kwam een heeeeel licht streepje dus morgen vroeg nog een doen om te kijken of verschil maaaakt maar ben zo happy had al zo een gevoel en dacht al kan toch niet anders met die bolle buik hihi succes meiden en ik ga voor jullie duimen
zal kijken of hem er op krijg maar hij flitst en dan zie je niks meer heel irritant probeer zo wel effe
die foto? voorzichtig? het is een wazige foto mar van harte gefeliciteerd hoor, hartstikke zwanger! en je test nu pas positief? geeft mij moed... ben je zeker van je ei geweest???