ja eigenlijk wel hij is linksgekomen want die voel ik alleeen en ik heb ook slijm gevonden wat voel jij allemaal dan?
Gefeliciteerd!! Ik kreeg pas een streepje na 7/9 dagen overtijd... Ik heb ook al een bol buikje. Volgens de huisarts komt dat door de hormonen! Geniet ervan meid!
jah dankjewel ikheb ook een buikje maar dat had ik bij eerste ook bij mij groeid hij echt snel heeel appart ik ga zeker genieten jij ook? fijne avond
Ik zie idd een streepje....en als de streep gewoon recht is zeg ik gefeliciteerd! Je zou nu ook al een cb wel/niet zwanger kunnen doen denk ik dan zie je die mooie woordjes!
dankjewel meiden heb net weer een testje gedaan maar hij is niet echt donkerder geworden wel duidelijker streeep heb wel beeetje bloed bij afvegen:S iemand idee wat het kan zijn gr
Ik zie een voorzichtig streepje dus gefeliciteerd!! Bloedingen komen vaker voor, vooral in het begin. Zolang het niet heel veel bloed is, geen stolsels of krampen erbij zitten zou het niet uit hoeven te maken. Maar ik ben geen dokter natuurlijk. Even lekker zo'n digitale doen, heb je het woord er staan...... geniet ervan!!!
jah heb de vk al gesproken en ze zei ook al kan nog wat bloed van innestelling zijn gewoon afwachten gr