Rond 30 dec. testen, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door charity2010, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik had me heilig voorgenomen om er deze ronde eens wat minder mee bezig te zijn. Een dierbaar iemand is ook pas geleden overleden dus het tempen heb ik deze maand al niet zo nauw genomen.

Sinds dat 16 voelde ik mn ei er aan komen. Dag 17 ovulatiepijn gehad en een temp dip, van 36,7 naar 36,5. Dag 18 zelfde verhaal, temp zelfs 0,1 lager. Dag 19 is mijn temp omhoog gegaan naar 36,9. Nu zit ik vermoedelijk op 3dpo. Gevoelsmatig denk ik indd dat mijn ei geweest is, ook hand van bmm. Wat ik toch wel 'vreemd' vind, is dat mijn temp deze 3 dagen het zelfde is gebleven. Maar 0,1 boven de lijn. Gemiddeld zit ik namelijk op 36,8..

Maar goed, een ei op dag 18 betekend ook eindelijk weer een normale cyclus! Deze is niet meer regelmatig geweest sinds mijn 1e miskraam!

Reden dat ik dit topic open is omdat nu mijn ei geweest is, ik het toch wel weer heel spannend begin te vinden! Met klussen moet het wel goed zitten, dus nu is het alleen maar afwachten en hopen :D. Ik zou op 30 dec kunnen testen, leuk begin voor het nieuwe jaar!

Nog meer meiden in het zelfde schuitje? Die ook rond die datum kunnen testen? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden, misschien een leuke afleiding ;).

2. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga oudejaarsdag testen. Vind het ook zo spannend. Zou wel een heel speciaal einde zijn en een goed begin van 2012 hè. Heel veel sterte met het verlies van je dierbare! Hoop voor jou op een mooie plakbaby

3. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Meld me .. Nod is de 31e, maar weinig kans deze maand ivm vriend die ziek is rond ei :(

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38