Hallo allemaal, Vannacht werd ik wakker met hele erge trekkende gevoel in me onderbuik.. heb zo een tijdje op mijn zij gelegen.. mijn baarmoeder ligt hoog en verder heb ik onzettend last van vermoeidheid.. wie kan mij helpen?
Ik kan je helaas niet helpen.. Ik heb ook sinds een paar dagen last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik! Wat het is zou ik niet weten, hoop op iets positiefs, maar tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik er geen last van gehad.. Kan dus denk ik alle kanten op! Vermoeidheid heb ik ook last van gehad, zowel bij mijn zwangerschap als nu!
Ik had dat wel en toen was ik wel zwanger. Ook toen ik niesde voel ik net trekken. Toen wist ik het in mn gedachte al maar durfde nergens op te hopen dus deed dat ook niet! Kan dus heelgoed!
sweatheart ja dat heb ik ook.. nou ik durf nog niet te testen ik wil ergens volgend week gaan testen.. bedankt voor je reactie
Jateste gelijk positief en binnen enkele. Seconde al! Maar ik testte pa iets van 14dpo voor eerste xl durfde daarvoor niet..... Good luck!
nou ik heb er nieuwe klachten bij.. mijn borsten voelen zwaar aan en heb er allemaal pigmentvlekjes op. heb ook een beetje een misselijk gevoel, en vaak moet ik plassen..