Vraagje... Ik heb zo rond mijn 25ste/26ste cyclusdag mijn eisprong gehad. Ik houd mijn cyclus nog niet zo lang bij, maar weet wel dat het vrij lang is. Vorige maand had ik mijn eisprong echter wel al 2 weken na mijn menstruatie. Dat mijn eitje zo laat is, zou dit dan betekenen dat mijn luteale fase een stuk korter wordt? Of zou ik gewoon een cyclus krijgen van 39 dagen of meer... Wat denken jullie? Ik heb overigens een inwendige echo gehad deze week waarop inderdaad te zien was dat er een rijp eiblaasje was en dat mijn baarmoederslijmvlies mooi uit 3 lagen bestond. Ik hoop dus dat we een kansje maken!!
Ik heb ook net als na de vorige eisprong weer pijnlijke borsten. Kan dit inhouden dat het weer niet gelukt is, of staat dit los van elkaar?
hoi katharina hoe hou jij je eisprong bij? ik kan je ovulatie testen aanradwn zeker omdat je op die manier je ei vaak het beste kan spotten. succes
ow ik heb inderdaad altijd rondom mijn eisprong pijnlijke borsten ook vor nod is die pijn meestal ook weer weg maar dat hoeft zeker niet te betekenen dat je niet zwanger kan zijn bij mijn oudste zoon had ik helemaal geen zwangerschaps symptomen!
Hi Shania, bedankt voor je antwoord! Ik houd mijn ovulatie inderdaad bij met ovulatietesten . Ik doe dit pas sinds 2 maanden en mijn cyclus is dus onregelmatig!