3 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje1979, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jawel...ik ben 3 dagen overtijd. Onze kleine meid is nu 6 maanden oud en ik ben niet meer aan de pil begonnen. Vind het een prettiger idee dat er niks "chemisch" in mijn lichaam komt zodat mijn lichaam weer op orde komt zeg maar.
    Wij klussen veilig (met condoom) maar zodra wij doorhadden dat hij gescheurd was zijn we gestopt. Ik ken het fenomeen "voorvocht" en dat je daar ook zwanger van kunt raken.
    Maandag had ik ongesteld moeten worden maar dat is dus niet gebeurd. Vorige week heb ik 3 dagen behoorlijke buikpijn gehad en een beetje bloedverlies. Ik ken het van mijn eerste zwangerschap...We wachten samen af tot vrijdag en als er dan nog niks roods aan de horizon te zien is gaan we toch effe testen :)
    Mocht het zo zijn...dan zijn we er superblij mee. Beetje vroeg nog maar dat is helemaal niet erg :)
     
  2. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi

    spannend, kun je het nog volhouden tot vrijdag?
    Ik duim voor je

    groetjes sjolie
     
  3. Hihi, ja dat kan ik wel. Eigenlijk hoor ik gewoon ongesteld te worden. Ik wil dus echt een paar dagen wachten voor ik test. Misschien ben ik wel gewoon een paar dagen te laat :)
     
  4. mhop

    mhop Lid

    6 sep 2007
    5
    0
    0
    Secretaresse
    Heerhugowaard
    Hoi,

    Spannend ik ken dat gevoel!

    Ik ben ook drie dagen over tijd, heb een test gedaan maar die was negatief. :(

    Ik snap er niets meer van, 3 maanden lang heb ik een cyclus van 32 - 35 dagen. Daarvoor was het wel langer maar zou het zo kunnen zijn dat ik nu ineens weer een lange cyclus zou hebben? :evil:

    Mijn borsten doen pijn, maar die doen altijd wel pijn, nu was het alleen op dag 32 dat het begon en de maanden daarvoor was het altijd al een week voor mjin menstruatie.

    Groetjes
     
  5. @ mhop: Precies. Je weet gewoon niet wat je denken moet. Ik ben een half jaar geleden bevallen en zijn eigenlijk nog helemaal niet bezig met een tweede kindje. We hebben natuurlijk wel besproken dat we het stiekem wel heel leuk zouden vinden als het wel zo zou zijn. Ik hou er rekening mee dat ik gewoon "laat" ben...Effe wachten nog...
    Wanneer ga jij weer testen of wacht je ook eerst nog een paar dagen af?
     
  6. Niet meer actief

    spannend hoor
    hopelijk is het raak ;)
     
  7. Whahaha, Caruli, check effe met je pendel ;);)
     
  8. Niet meer actief

  9. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Sorry Veertje dat ik je topic 'misbruik', maar ik wil Caruli even succes wensen vrijdag. 'k Zie dat je Tygo op gaat halen. Het zal wel heftig zijn denk ik. Sterkte :)
     
  10. Steffel

    Steffel Actief lid

    10 aug 2007
    153
    0
    0
    Spannend hè! Zitten hier in hetzelfde schuitje!
     
  11. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Helaas, de :evil: :evil: zijn er....
    Volgende keer beter!
     
  12. Kelly83

    Kelly83 Actief lid

    11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Bij mij ook nog steeds niks!
    Ik heb besloten om morgen weer te testen, dan zitten er 3 dagen tussen.

    @Steffel wanneer ga jij testen?
     
  13. He jammer meisje0123!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
     
  14. mhop

    mhop Lid

    6 sep 2007
    5
    0
    0
    Secretaresse
    Heerhugowaard
    Hoi,

    Ik weet eigelijk niet of ik al een tweede test moet gaan doen. Mijn temp is wel erg hoog ik heb de laatste dagen steeds 36,9/ 37 gehad maar vanmorgen had ik ineens weer 37,3. :confused: Begin van mijn cyclus kwam hij niet hoger dan 36,6 en had ik vaak 36,4.

    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna niet meer durf te testen bang dat het negatief is en ik dus echt moet wachten op mijn menstruatie. :evil: :evil:

    Het is eigelijk ook voor het eerst dat ik twee keer moet testen en zo over tijd ben.

    Misschien weten jullie wat de beste aantal dagen is tussen testen in?

    Veertje 1979 heb jij al een test gedaan?

    Knuf
     
  15. Steffel

    Steffel Actief lid

    10 aug 2007
    153
    0
    0
    Gisteren helaas heel erg ongi geworden... Mara de komede ronde gaan we er gewoon weer voor!
     
  16. mhop

    mhop Lid

    6 sep 2007
    5
    0
    0
    Secretaresse
    Heerhugowaard
    Hoi,

    Ik heb een test gedaan, :) Zwanger! dikke streep met een lichtere dunne streep.

    Ik maak zoiets bijzonders mee vandaag moet t ff kwijt!

    Mijn oma (waar ik een hele nauwe band mee heb/ had) lag al weken op sterven, afgelopen zaterdag (8-9) heb ik de hele nacht bij haar mogen waken. Zo mooi vond ik dat.
    Nu hoorde ik vanacht dat mijn oma is overleden :( . Ik was vanaf gisteravond al verschrikkelijk onrustig met die test, ik dacht nee wachten tot morgenochtend en NIET Testen!
    Nu heb ik vanmorgen gestest en hij was dus positief!

    Vanacht overlijd mijn lieve oma, ik heb vanmorgen een positieve test en als alles goed gaat is mijn uitgerekende datum bijna de verjaardag van mijn oma!

    Het blijft nog wel ff een dubbel gevoel, maar ben dr wel heel rustig onder! Ik voel dat ze blij is voor mij.

    Knuf
     
  17. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gecondoleerd met je oma :cry:
    Het lijkt me inderdaad een erg dubbel gevoel....maar toch ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel veel sterkte en veel geluk gewenst... Ik vind dit ook erg dubbel... :(
     
  18. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meis....wat een prachtcadeau laat je oma je na! Is een dubbel gevoel, maar ook iets wonderbaarlijks!

    Gecondoleerd met je oma!

    Liefs Marjo
     
  19. kitty1982

    kitty1982 Fanatiek lid

    14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik wil graag weten wanneer je het beste kan testen want zou geen teleurstelling willen hebben
     
  20. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    In principe kun je testen vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten worden. Het verschilt per vrouw. De één test eerder positief dan de ander. Maar je zou dus in principe nu gewoon kunnen testen. Succes!
     

Deel Deze Pagina