Sorry als het af en toe een beetje vies is, maar ik weet het even niet meer.... Mijn vorige cyclus was 63 dagen. Aangezien ik net gestopt ben met de pil, was dit niet zo heel erg raar heb ik mij laten vertellen... Moet wel zeggen dat ik alleen 6 dagen achter elkaar bruinverlies heb gehad. Waarschijnlijk dus heel veel oud bloed. Nu zit ik op dag 23 van mijn nieuwe cyclus en nu heb ik vandaag weer heftig bruinverlies... Kan dit een teken zijn voor het begin van mijn nieuwe cyclus? Dat is dan toch veel te vroeg! Heb op het moment geen klachten die wijzen op ongi, behalve dan bruinverlies. Zou het heel fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen... Word er een beetje onzeker van dat mijn lichaam allemaal van die rare dingen doet. Groetjes Miss piggle
zou het kunnen zijn dat je cyclus nu gewoon korter word? misschien dat je nu het bruinverlies toch gewoon ongesteld word? ik durf het verder niet te zeggen eigenlijk sorry... afwachten wat het gaat doen denk ik misschien dat je lichaam gewoon erg aan het ontpillen is... succes liefs anna
ja idd denk dat je lichaam aan het ontpillen is heb gelzen een meisje had cyclus van 83 en daarna in 1 keer rond de 30 en ioemand ook van 30 naar 56 en daarna zelf 103 heeft gehad dus denk dat je lichaam ffmoet wennen hoop voor jou natuurlijk dat je snel zwanger word