3 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aylinmaria, 14 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylinmaria

    14 nov 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik had zondag 11 november ongesteld moeten worden, maar ik ben dit niet geworden.
    Het is nu woensdagavond en heb veel menstruatieachtige krampen, steken (ook veel in de liezen) en pijn in mn borsten. Ik heb een test gedaan vanmorgen maar die geeft duidelijk negatief aan. Ik heb wel stress gehad de laatste tijd dus misschien blijft mijn menstruatie daardoor uit.... maar ik vraag me wel af of ik alsnog zwanger kan zijn? Ik heb ook veel steken in mijn vagina (baarmoedermond?) en dat herken ik niet van mijn menstruaties normaliter. Kan iemand mij vertellen of dit alsnog een zwangerschap kan zijn of kan iemand mij haar (symptoom)verhaal vertellen?
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Als de zwangerschapstest negatief aangeeft, ben je sowieso niet zwanger. Je hebt jouw eisprong waarschijnlijk een keer later gehad dan normaal, waardoor het ook langer duurt dat je ongesteld wordt. De kwaaltjes die jij opnoemt komen dan van progesteron en niet van een zwangerschap, anders had je positief moeten testen op de zwangerschapstest.

    Het kan zijn dat je over een aantal dagen wel positief test op een zwangerschapstest, vanwege een eventuele latere eisprong.. maar het kan dus ook zijn dat je gewoon ongesteld wordt over een aantal dagen. Voor nu ben je in ieder geval (nog) niet zwanger, omdat je negatief getest hebt.

    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. :thumup:
     

Deel Deze Pagina