3 dagen overtijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris1977, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi allemaal,

Heb even een vraagje. Vandaag ben ik 3 dagen overtijd zoals het onderwerp al aangeeft. Ik heb dat sinds ik in april met de pil gestopt ben nog nooit gehad. Heb soms van die krampjes, net of ik ongi moet worden, maar er komt niets. Verder heb ik niet echt heel lastige kwaaltjes, ben wel heel moe, heb het veel koud, 's avonds wat misselijk, opgezwollen buik, duidelijke adres over m'n borsten, er ook steken in gehad maar dat is er nu niet echt meer alleen heel soms bij vlagen. Afgelopen vrijdag in de suana geweest en in de stoomkamer in het Sanadome, toen ik uit de sauna/stoomkamer kwam kreeg ik sterretjes voor mijn ogen. De vorige keren dat ik daar ben geweest heb ik dat nog nooit gehad.
    Ik vraag me af, kan dit een zwangerschap zijn? Ik weet het ik moet testen om zekerheid te krijgen, maar heeft iemand van jullie ook zoiets meegmaakt?

Alvast bedankt voor de reacties en iedereen hele fijne feetsdagen en een voorspoedig en vooral vrichtbaar 2008!

Liefs,
    Iris.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gewoon even een test doen meis, het kan een zwangerschap zijn maar om het zeker te weten zou ik een testje doen! kan je mooi je mannetje verassen met de kerst!

laat je het wel weten?

3. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik zal het zeker laten weten! Denk dat ik vanmiddag maar even een testje ge halen. Vriendlief is ook vrij, dus we kunnen iig samen testen. Vind het errug spannend en durf het eigenlijk niet eens te doen, maar ik wil zo graag zekerheid!

Liefs.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

klopt, en je weet gelijk of je een wijntje kan drinken met de kerst.

5. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Hoi Iris,

Ik ben zelf ook 3 dagen overtijd.
    Maar omdat dit de 2de ronde is kan het nog alle kanten op.
    Ik heb ook vooral als ik in bed lig ongi krampjes. Vannacht zelfs zo erg dat ik er niet van kon slapen. Dus ik dacht dan zal de ongi zo wel komen maar tot op heden nog niks :p

Ik heb samen met mijn vriend besloten om 2de kerstdag te testen mocht ik nog niet ongi zijn.

Laten we hopen dat dit een goed teken is zodat we dit jaar nog met een mooi cadeau kunnen afsluiten

6. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoihoi,

Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Wel fijn om je ervaringen te delen met anderen en altijd een reactie krijgt. Ik weet niet wanneer ik zal testen ga het strax maar eens overleggen met mijn vriend. Hoop dat we beiden zwanger zijn en met een kleintje in onze buik het jaar kunnen afsluiten.
    Ik heb dit nog nooit gehad: 3 dagen overtijd enzo. Durf bijna niet te testen omdat ik bang ben dat het negatief zal zijn. Heb heel slecht geslapen vannacht, was er zo mee bezig... Best gek eigenlijk. Ik duim iig voor je 2e Kerstdag! Denk dat ik morgen of ook 2e Kerstdag test.
    Succes!

Liefs.

7. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Hoi Iris,

Het is inderdaad erg spannend allemaal.
    Ik slaap zelf ook erg slecht en daar heb ik normaal echt geen last van.( zullen de zenuwen wel zijn)
    Ook heb ik best veel honger maar als ik dan een paar happen heb gegeten dan heb ik weer geen trek meer. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier van moet verwachten. De ene dag heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben en de andere dag denk ik dat ik ongi word.
    Dus ik weet het eigenlijk ook allemaal niet meer.

Ik wacht het gewoon nog even af tot de 2de kerstdag.
    Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen zult hebben.
    Dus jij ook heel veel suc6!

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hallo meiden,

Ik ben ook nu 3 dagen overtijd.....heb ik ook sinds 9 maanden niet meer gehad....heb een test gedaan die was negatief! Echt onwijs balen!
    Hopen dat ik of ongie word zo snel mogelijk zodat we voor de volgende ronde kunnen gaan...en anders hopen dat er toch een kleintje in mijn buik zit die gewoon nog niet wil laten zien dat ie er zit!

Fijne feestdagen en ik hoop voor jullie een positieve test!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

en al getest?

10. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi, nee ik heb nog niet getest. el 2 testen gehaald vandaag. 1 CB en een Etostest. Ga 2e Kerstdag testen. Ben erg zenuwachtig.
    Heb net bij zwanger zijn ook een topic aangemaakt over huisdieren en zwanger zijn.Misschien dat jullie er ook iets van weten:
    wij hebben een poes en zij komt de laatste weken steeds meer bij me liggen. De vorige maanden was dat helemaal niet zo. Kan het zijn dat ze extra contact maakt met me nu ik evt. zwanger kan zijn? ben benieuwd. Ofr haal ik nu dingen in mijn hoofd. Hoop weer op antwoor5den.

Liefs,
    Iris.

11. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi
    wat ik weet van mijn vorige 2 wangerschappen onze huisdieren wisten het eerder dan wij hahahha
    ze waren veel aanhankelijker ineens zeg maar niet meer weg et slaan bij me dus het kan heel goed je zwanger ben

12. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat heb ik dus ook heel erg. Eesrt de ene poes de hele tijd en daarna de kater. Misschien is het dan toch echt zo. Nog even wachten en dan ga ik testen. Vind het erg spannend. Maar ben nog maar 3 dagen overtijd... Nog nooit gehad. Af en toe van die krampen in mijn buik, soms misselijk, totaal geen eetlust, moe,kous en slecht slapen... Ik hoop zo op een poi test nog dit jaar!

13. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi, hoi,

Nou inmiddels 5 dagen overtijd en nog steeds geen spoortje ongi te bekennen. Ben erg benieuwd. Heb met mijn vriend afgesproken om morgen te testen. Spannend. Als ik vandaag test, en het zou posi zijn, moet ik mijn mond nog dichthouden tegenover ouders/schoonouders en dat is moeilijk. Vandaar morgen teste. Hoop dat het posi is maar vind het best wel eng, omdat ik het zo hoop/

SuusjeD: heb je al getest? En, en, en, en, en, en?

Liefs,
    Iris.

14. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Hoi Iris,

Nee ik heb ook nog niet getest, maar hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. Ik moet zeggen dat ik ook eigenlijk nergens last van heb, behalve wat krampjes als of je ongi gat worden. En sávonds een beetje last van mijn boobs. Waarschijnlijk ga ik vandaag wel testen, zodra ik meer weet laat ik het meteen weten.

Ik wens iedereen nog wel een fijne 2de kerstdag toe.

Liefs,

Suusje D

15. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    en wat zegt de test iris?

biebke

16. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn

17. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi allemaal, weer even een vraagje: heeft iemand weleens spontaan een bloedneus gehad toen je net zwanger was en het nog niet wist? Ik weet het namelijk nog niet maar had ineens spontaan uit het niets een bloedneus. Graag reacties, ben rg benieuwd.

Liefs,
    Iris.

18. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    @Iris,

We hebben net getest en we zijn zwanger!
    We zijn harstikke blij, maar vinden het allemaal nog erg onwerkelijk.
    Ik hoop voor jou dat je morgen ook een positieve test in handen hebt.
    Ik zal voor je duimen [-o<

Liefs,

Suusje D

19. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    suusje: proficiat ben blij voor je

iris: hoop dat je ook posi test morgen

en ergens hoopik dat ik ook posi test eind dit jaar
    snel moe en zere borsten
    pppffff

goede kerst en voorspoedig en vruchtbaar 2008

biebke

20. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    @ Biebke

Ik wil je nog even bedanken voor je berichtje, ik hoop voor je dat je dit jaar ook nog positieve test hebt. Ik zal voor je duimen.

@ Iris

En, En, ik ben erg benieuwd of ik je ook mag feliciteren.

Liefs,

Suusje D

Deel Deze Pagina