ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by poohbeer26, Jan 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Ik gebruik de ovutesten van sensitest dipstick.
    Nou had ik gisteren en eergisteren een lichte postieve streep. E n vandaag helmaal geen streep.
    Betekend dat dat ik geen eisprong heb?

Ik heb al wel een cyclus de midsteam gebruikt ook van sensitest en die gaf op een gegeven moment wel duidelijk positief aan.

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor, kan zijn dat je LH hoger was gister en nu weer lager.
    Kan ook zo zijn, dat dat je positieve was dit keer..
    Plas misschien geconcentreerder enz.

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Ik heb een foto in mijn album neer gezet. Het is wel een beetje onduidelijk hoor.

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou misschien nog heel even doortesten? kijken wat er gebeurd.
    Hij is niet echt positief, maar als je nog doortest en er gebeurd niks meer zal dat je posi test geweest zijn.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hé poohbear,

Zo te zien aan je onderste test heb je wel een eisprong gehad hoor. Het kan zijn dat je je piek net gemist hebt met testen daarom zeggen ze ook wel eens dat je 2 keer per dag moet testen wordt wel heel dure hobby dan.

Geen zorgen zit wel goed!

liefs vruchtje

6. Ik heb dezelfde testen maar wordt er ook niet wijs uit...ik heb nog geen donkere streep erop gezien...wel altijd vage streepjes of geen streep maar dan houdt het ook op. Ik gebruik ze niet meer.
    Kijk me er scheel op. ;)
    Misschien dat ik de persona ga aanschaffen, dan 'klus' ik wel op de onveilige dagen. ;)
    Vandaag zou b.v. mijn meest vruchtbare dag moeten zijn volgens de telling van de menstruatie, maar geen dubbele streep vanmorgen, en die van gisteravond was heel vaag.

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Waarschijnlijk ben je te laat begonnen met testen en was je LH-piek al geweest. Ik gebruik dezelfde ovutesten en vindt ze ideaal.

8. Dat zou betekenen dat ik een heel vroeg ei heb, ben op dag 9 van de cyclus begonnen met testen.

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Dat zou wel heel vroeg zijn dan... maar het kan natuurlijk wel. Vorige cyclus had ik op dag 14 m'n ei en nu al op dag 11... ook vrij vroeg dus.

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Zo juist weer een ovutest gedaan en deze was echt negatief. Niet eens een licht streepje. Heb ik dus ws wel eergisteren de positieve gehad.

11. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik heb afgelopen cyclus 2 weken lang vage streepjes
    gehad en toen ik de hoop had opgegeven, had ik opeens
    een dikke vette streep....
    Dus ik zeg nog ff doortesten.....succes

12. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb deze ronde ook voor het eerst getest met ovulatie strips. Zowaar kwam daar op dag 17 een positieve test uit! Hij werd onmiddelijk zichtbaar en was net zo duidelijk als de teststreep.
    Die dag voelde ik mijn ei ook heel duidelijk, mega krampen!
    Dag erna had de test nog maar een heel vaag streepje. Hoort dat zo? Eén dag een positieve test?

Liefs Dib

Share This Page