3 dagen overtijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iris1977, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    @ Biebke: ik hoop het ook voor je joh. Zal voor je duimen dit jaar nog. Succes!

@ SuusjeD: allereerst: GEFELICITEERD! Gaaf joh. Spannende tijden nu he? Las dat je buiten de "kwaaltjes" die je beschreef niet echt andere lastige kwaaltjes hebt, hoop dat het zo blijft. Geniet ervan!

Ik heb nog niet getest, ga ik strax doen. Ik hoop het zo, ik wordt helemaal gek van die onzekerheid. Weet het gewoon echt niet. Wordt heen en weer geslingerd tussen wel en niet. Mijn klachten: moe, koud, vlagen van misselijkheid&duizeligheid, af en toe gevoeleige borsten... Gisteren spontaan ineens een bloedneus gehad (heb nog nooit een bloedneus gehad van mijn leven) en poes komt steeds bij me liggen, voorheen veel minder! Nou ja, ik weet het niet meer, ga strax testen en dan weten we meer... Ik laat het weten!

Liefs,
    Iris.

2. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    denk dat het niets wordt bij nij

heb vandaag lichtjes slijmverlies
    en steken in zijkant buik

iris je houd ons in spanning

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hoe sneller je test Iris hoe beter dan heb je nog de meeste hCG in je lichaam want hoe maar je drinkt en plast hoe meer het wordt verdund. Ik hoop echt voor je dat hij positief is

4. Niet meer actief

Hi Iris,

Ik heb hier wel vaker op het forum gelezen dat vrouwen spontaan een bloedneus kregen wanneer ze zwanger bleken te zijn!
    Moet je ff bij 1e Symptomen (poll) kijken!

Ik hoop het voor je!

Liefs Malina

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als ze 3 uur niet plast en drinkt komt het op hetzelfde neer als ochtendurine hoor

6. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi dames,
    Sorry dat ik jullie zo lang in spanning liet wachten. Heb vandaag getest. Ik besef het totaal nog niet maar ik ben troch echt ZWANGER! Mijn vriend heeft me al een paar keer moeten knijpen want het besef is er totaal niet. Ook hij loot maar wat heen en weer in huis want ook hij moet het nog beseffen. Ik vind het zooo gaaf!
    Dus SussjeD: allebei goed nieuws he?!

Liefs,
    Iris.

P.s. weet niet of mijn banner helemaal klopt, ga daar nog even verandering in brengen als dat nodig is.

7. ProudMum

GEFELICITEERD!

8. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Dank je wel. Ik ben zo blij, maar nogmaals ik kan het nog niet geloven. Heb al tig keer op de test gekeken ;) maar er staan echt 2 blauwe streepjes! :D.

Liefs,
    Iris.

9. ProudMum

ik kijk nu nog wel eens op mijn testen hoor!

10. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha, nou gelukkig maar, dan voel ik me niet zo stom... Eigenlijk durfde ik niet te testen want ik was zo bang dat het weer negatief zou zijn, maarja zo zie je maar he...

Liefs,
    Iris.

11. ProudMum

nu lekker gaan genieten hoor!

12. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    iris proficiat meid

geniet van de mooie tyd

ik vrees dak ongi gaworden heb slijmverlies
    weer teleur deze maand

biebke

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd meiden! Echt heerlijk, dit zijn geweldige kerstdagen voor jullie!

Hoop dat ik op oud jaars avond jullie vreugde kan delen, ga dan testen als ik nog niet ongi ben geworden!

14. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    oeps, ging ff wat fout.

15. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    @ Biebke
    Hoeft niet hoor dat je ongi gaat worden als je slijmverlies hebt. Want ik ben dan nu wel net zwanger maar ook ik had en heb slijmverlies. Alleen bij mij lichtbruin. Maar er waren toch echt 2 streepjes. Ik hoop dat je ook zwanger bent meis, zal voor je duimen. Heel veel succes iig.

@ Parels
    Ik hoop het voor je. Zo spannend he. Laat je het wel weten als je getest hebt?

Zo gek, kan het gewoon nog niet bevatten, en twijfel heel erg of ik echt wel zwanger ben door dat slijmverlies enzo. Maarja, de test zegt van ja dus het is dan ook zo. Heel snel kamen er 2 streepjes, meteen nadat ik de test uit de urine had gehaald waren er 2 streepjes, zo klaar als een klontje toch?

Liefs,
    Iris.

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Natuurlijk laat ik het weten als ik getest heb, vind het zo spannend, wachten duurt altijd zo lang, maar durf toch nu nog niet te testen hoor, wil eerst zeker weten dat de aankomende dagen het niet komt...

Maar jij bent echt zwanger hoor, zo snel 2 streepjes, geen twijfel over mogelijk! Geweldig!

Liefs Parels

17. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Apeldoorn
    Thanx, Parels, dat beurt me op. Allebei zijn we er de hele dag al mee bezig. We moeten nog een poosje alles laten bezinken. Moeten elkaar iedere keer knijpen van `is het echt waar?`. Maar ben zo onwijs blij en iedere keer als boven in de badkamer naar het toilet loop wordt mijn blik naar het teststaafje getrokken, haha. En onze poes komt nog steeds iedere keer naar mij toe, daardoor begon ik te dneken en die spontane bloedneus van gisteren.

Heel veel succes gewenst meid ik hoop het echt voor je.
    Liefs,
    Iris.

18. mama1988

mama1988 Lid

27 dec 2007
    7
    0
    0
    hallo veel succes met testen! Hopen dat je zwanger bent.

Ik ben vandaag 2 dagen over tijd, heb vanmiddag een test gedaan maar die is negatief maar ook wij zijn pas in de 2de ronde bezig dus het kan idd nog alle kanten op gaan... maar wel erg jammer.

19. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    @ Iris,

Ik ben net pas weer op het forum dus vandaar de late reactie, maar super gefeliciteerd!
    Is wel heel toevallig he. Ik zou zeggen geniet er van en we zien elkaar op het forum.

Loefs,

Suusje D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gefeliciteeerd Dames!

Ik ben nu 2 dagen overtijd! Maar helaas wel een negatieve test!
    Heeft niks met ontp illen te maken, want ben al bijna 2 jaar van de pil af!
    Ik wacht rustig verder af! En misschien kan ik me bij jullie aansluiten! ;)

Deel Deze Pagina