Hallo allemaal, Net even voorgesteld, sinds vandaag hier. Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Wij proberen nu een tijdje zwanger te raken, maar het is nog niet gelukt. Wel heb ik het idee een hele vroege miskraam (wat zo eigenlijk niet mag heten) te hebben gehad. Ik had een raar gevoel in mijn buik en toen ik ongesteld moest worden, had ik alleen licht bloedverlies (terwijl ik normaal de eerste 2 dagen niet kan lopen van de last) wat heel donkerbruin en dik was. Ik heb het opgezocht op internet en de symptomen kwamen overeen. Op zich was ik daar niet verdrietig onder, omdat ik het niet zeker weet en het waarschijnlijk wel een teken zou kunnen zijn dat ik iig vruchtbaar ben. MAAR.... Ik begrijp het allemaal niet meer, wat er met mijn lichaam gebeurt enzo.. Ik ben het nu gaan bijhouden, doe ovulatietesten (die geven 3 dagen achterelkaar 2 positieve streepjes! Kan dat?? ) let op mijn vaginale slijm, en lees tips ed op internet. Maar ik kan er geen wijs uit! Ik heb nu al 2 dagen buikpijn en de ovulatietest geeft ook al 2 dagen positief aan. Gisteren gemeenschap gehad. Ook dat voelde pijnlijk tegen mijn baarmoeder. Maar de ovulatiekalenders ed op internet geven aan dat mijn ovulatie al enige dagen eerder plaats zou hebben gevonden. Wat moet ik nou geloven? Wie weet hier meer over en wie kan mij iets meer vertellen?? HELP! Groetjes, Onzekerheidje.
Hallo QQQ... Het zal een tijdje duren voordat je je eigen lichaam en je eigen cyclus kent. Elke vrouw en elke cyclus is elke keer weer anders, en die kalenders op het internet geven altijd dezelfde standaard aan. Bij mij klopt mijn banner ook niet altijd met dat wat ik denk te voelen... Als jij denkt dat je je EI gehad hebt de laatste dagen zou ik daar eerder vanuit gaan dan wat een internetsite aangeeft. Dus nog een paar keer goed opletten en evt. opschrijven wat je op welke dag voelt, en dan zal het allemaal vanzelf duidelijker worden. Maar ik ben ook niet elke cyclus helemaal zeker...de ene keer voel je alles beter en duidelijker als de andere keer... Zwanger proberen te worden is nu eenmaal een goede oefening in wachten en afwachten... SUCCES, en ik hoop voor je dat het deze keer natuurlijk al meteen raak is... XXX
Beste Nikita, Thnx voor je reactie! Weet je ook of het kan dat je meerdere dagen ovuleert? Ik bedoel dan dat de ovulatietesten 3 dagen positief aangeeft? Ben heel benieuwd!
3 dagen lijkt me wel erg lang...maar zou misschien best wel eens kunnen. Sommige vrouwen met een korte piek moeten 2x per dag testen om een + test te vinden, en andere hebben dus misschien wel 2 of 3 dagen lang + testen. Zekerheid kan ik je-jullie hier dus niet over geven, maar als ik één ding hier op het forum geleerd heb, is het dat alles mogelijk is...