Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik slik de anticonceptie pil. Ben er in week 1 2 en 3 1 vergeten. Ben nu 4 dagen overtijd(en 4 testen armer) met elke keer negatief. Ik voel me ook niet erg ongesteld worden..Ik voek me anders.Ik zit er nu op te wachten. Ik heb verder geen stres , als het komt dan komt het.. komt het niet komt het niet. Ik heb met CB en kruidvat eigen merk getest. Ik voel me wel erg moe , chagerijnig .. en vannacht werd ik ineens heel erg misselijk(vooral maagzuur)dit heb ik dus nog niet gehad.. Zou ik gewoon moeten wachten , of even de huisarts bellen voor een afspraak? groetjes, Dorinde
onbewust heb je toch wel een beetje stress hiervan.. dus het kan zijn dat het daarom nog niet gekomen is..mocht je je toch erg druk maken ..ga dan even naar de huisarts en bespreek het daar.. al acht ik de kans wel kleiner nu je negatief getest hebt.. maar alles is mogelijk. als advies wil ik je wel meegeven om voortaan een condoom te gebruiken ,dan ben je dubbel beschermd succes
ik zou nog even afwachten. doordat je 'gerommeld' hebt met de pil kan je lichaam wat van slag zijn. ik raad je wel aan om gewoon normaal je pil door te nemen zoals je normaal zou doen, zodat je niet alsnog (weer) onveilig word. doe anders over een week nog een test als je nog het idee hebt dat je zwanger bent.
bedankt. Het maakt niet uit of we een kindje krijgen hoor we wonen al samen en zijn al 2,5 jaar samen. we wilden alleen pas volgend jaar beginnen. Net gestest.. en een heeeeel licht streepje.. dus morgen ochtend nog maar even voor de zekerheid. Iniedergeval bedankt!
Ik zal morgen even een foto maken. Dan doe ik er direct morgen vroeg even eentje extra. Kunnen jullie lekkertuuren haha
mijn vriend en ik hebben besloten morgen vroeg te testen. Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld. Geen bloed , geeft moed zeggen ze toch haha
mijn temperatuur is wel anders. Normaal heb ik rond de 36,4 tot 36,8 .. nu zit ik op 37,6 heeft dit ook nog wat te betekenen?
heel raar heb dus 1 licht ''positieve'' test gehad.. onderhand weer getest met kv2v5 en die was witter dan wit.. ben onderhand nog steeds niet ongesteld. Normaal als ik ongesteld wordt wel wat puistjes te bespeuren.. maar nu een gladde huid..