Hey meiden, Ik gebruik nu al een aardig tijdje ovulatietesten van sensitest, maar de laatste tijd valt het me op dat de controle streep heel erg licht blijft. Zo licht, dat er maar weinig nodig is om de test streep even donker te laten zijn waardoor die posi lijkt maar niet is. Ik hou me netjes aan de regel 2 uur van te voren niet drinken en niet plassen, want ik dacht eerst dat mijn urine te ongeconcentreerd was. Was er dus eigenlijk vanuit gegaan dat de controle streep in elk geval wel zou moeten knallen. Iemand tips of ervaringen?
ik gebruik sinds een paar dagen ook testen van sensitest...de controle streep bij mij is wel aardig donker, en sinds vandaag heb is de andere streep ook donker, alleen is het wel een dun streepje( weet niet of dit verschil maakt) maar denk dus dat die vandaag posi is, maar hier werkt de test dus wel goed ..controle streep is wel donker..
Hey Kweb Ik heb ook een tijdje die van sensitest gebruikt en mij viel het idd ook op dat de controle streep zo licht bleef. OOk geen pos test gehad, mijn sensitest waren op en heb ik de ovutest van de kruidvat gekocht. Ik had met sensitest geen 2 streepjes terwijl ik dat met die van de kruidvat wel had. En die strepen a\waren erg donker terwijl ik gewoon had gedronken en een beetje geplast had op de test. Groetjes en succces met testen
Hey meiden, Bedankt voor jullie reactie. Mss is mijn urine altijd wel minder geconcentreerd, heb anders ook geen idee. Mijn ei vind ik er altijd wel mee en daar gaat het uiteindelijk om Nanoesje, in de 1e maand dat ik startte met ovutesten had ik ook die van kv en ik heb daar geen goede ervaring mee. De 5 testen waren alle5 posi dus die vertrouw ik niet meer. Als ze voor jou wel goed werken top natuurlijk....
Sinds vorige week ben ik ook begonnen met de ovutesten van sensitest en mijn controle streepjes zijn allemaal vrij licht. De teststreep is wel altijd duidelijk zichtbaar. Ik zit nu op cyclusdag 21 en het lijkt alsof ik mijn ei nog niet gevonden heb, vind het nu wel erg lang duren.....vinden jullie ook niet? 2,5 a 3 uur van te voren plas ik niet Verder kan ik nog weinig over mijn cyclus zeggen, is nog niet echt regelmatig 36-30- ? Hebben meer meiden hier ervaring mee?
Ik gebruik al lang sensitest en mij bevallen ze prima. Soms heb ik ook dat de de controlestreep lichter is maar naar mate de eisprong nadert wordt deze donkerder en bij de daadwerkelijke eisprong is hij behoorlijk donker en de teststreep zelfs donkerpaars.
Ik heb net mijn ovutest gedaan en eindelijk wordt de testlijn zichtbaar, ik ben helemaal blij Ik zit nu op cyclusdag 22 (ik werd best wel ongeduldig).. Heb er gelijk ook een foto van gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/travelgirl-albums-ovutest-19-aug-picture7307-19-aug.jpg Wat vinden jullie??? Is ie positief genoeg, of is het lijntje nog te dun? Alvast bedankt voor het kijken!!