Volgens mij mag ik wel best te voorbereiden zijn om teleurstellingen aan te kunnen op naar ronde 11... of heb ik nog een hoop ivm teveel en te vaak duizeling sinds 11 dagen.. ?
Kan je de originele foto plaatsen?? En 11 dpo testen veel meiden nog negatief hoor. Zolang je niet bloed heb je alle kansen nog!
Waarom foto in negatief geplaatst? En niet het origineel? Je hoort namelijk op het origineel een streepje te zien.... Ik zie helaas geen streepje in negatief, maar zou nog wel graag een originele onbewerkte foto willen zien.
je kan beter met kv2v5 testen. Op de action test van vandaag was nauwelijks iets te zien en de kruidvat test was echt positief bij mij. Succes
Ja ik heb ook last van rugpijn, steken middenin buik en duizeling. Ik ben ook veel moe mn energie raakt steeds minder. En hmm ik wacht tot na mijn NOD...
Ik zie een vaag schaduwlijntje maar nog geen kleur helaas..Hoop dat je snel een knaller in handen hebt!
Hmm oke ik heb wel vijf x goed gekeken hahaha maar ik dacht ah heb ik me maar ingebeeld en ga gwn vanuit dat het negatief is. Ik hoop dat jullie 2 dames gelijk hebben. ik laat jullie sowieso weten (ik test pas maandag lijkt mij beter).