Hallo, Ik ben opeens vandaag ongesteld geworden en dat terwijl ik het zondag eigenlijk had moeten worden. Ik voelde het ook niet echt aankomen, dacht zelfs echt dat ik zwanger was ik had zoveel verschijnselen! Nu is het zo dat ik een miskraam heb gehad in december en dat er waarschijnlijk nog wat restjes in mijn baarmoeder zijn blijven zitten die er met de menstruatie uit zouden komen volgens de gyn. Nu heb ik dus een vraagje. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben ondanks die ongesteldheid? Zou het kunnen dat ik ongesteld wordt om die restjes nog op te ruimen en toch zwanger ben? Ik kan deze maand bijna niet geloven dat ik niet zwanger ben omdat ik al die verschijnselen had en nu opeens word ik zomaar te vroeg ongesteld. En op de innestelingsdag had ik super veel krampen, hoe kan dit nou? Misschien een beetje naief van mij maar ik wil zo graag zwanger worden...... Groetjes Ingeborg
@ En dan nog wat: Somme vragen bestaan niet! Gewoon stellen en je ziet vanzelf of je antwoord krijgt. Groetjes Marjo
Hi Ingeborg, Ik heb zelf ook miskramen gehad en het kan zijn dat je lichaam nog aan het herstellen is. Je cyclus zal niet altijd na een MK geheel hetzelfde lopen als de vorige keer. Ook ik heb na elke miskraam mijn vruchtbare periode ook gevoeld en tijdig geklust, tevens ook alle symptomen gehad van een zwangerschap maar tot op heden gewoon ongi geworden. Ik heb zelf ook afgelopen december een MK gehad en mijn cyclus loopt volgens mij ook weer iets anders ik heb nu bijv. helemaal geen symtomen die ik normaal nu wel zou hebben (ongeacht of ik zwanger ben of ongi moet worden) Heb je een zw. test gedaan? Of je zwanger bent, tja het kan dat je zo'n pseudo-ongi hebt, en wel zwanger bent, maar volgens mij komt dat heel weinig voor (maar goed ik ben geen arts). Ik zou als ik jou was gewoon een test doen, maar hou voorjezelf wel in het achterhoofd dat het mss niet zo is.... Ik hoop dat het goed voor je uitpakt meis!
Ingeborghuizing, ik denk dat alleen een test je uitsluitsel zou kunnen geven, hoewel je ook daar geloof ik ook mee uit moet kijken omdat je zo snel na een mk best positief kunt testen terwijl je toch niet zwanger bent. Dit heeft geloof ik met het langzaam dalen van het hcg te maken of zoiets. Het kan best zijn dat je cyclus na je mk iets anders loopt dan normaal. Ik weet niet of je altijd erg regelmatig menstrueert, maar het kan natuurlijk altijd eens ietsje later of vroeger komen dan je verwacht. En wat die innestelingsdag betreft....het kan zijn dat er een innesteling is geweest, maar hoeft niet zo te zijn. Zeker wanneer je zo ontzettend graag een kindje wilt krijgen kan je lichaam je allerlei rare verschijnselen laten ervaren, die dan uiteindelijk helaas niets met een zwangerschap te maken hebben. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger mag zijn en dat de bloeding die je nu hebt de innesteling is of het opruimen van restjes. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer nog even af te wachten en je bloeding verder te bekijken. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd contact opnemen met je huisarts. Veel sterkte meid!
Het kan natuurlijk zo zijn, bedenk ik me nu, dat wat jij dacht dat de innesteling was (die krampjes) gewoon je eisprong was en dan kan dit best de innestelingsbloeding zijn. Even geduld hebben dus.....en afwachten wat je bloeding verder gaat doen.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik was voor de MK dus altijd heel erg regelmatig maar nu dus minder echt vervelend hoor. Een innestelingsbloeding kan dit bijna niet zijn want ik verlies best veel (voornamelijk bruin bloed). Ik blijf toch een beetje hopen dat ik zwanger ben ook al zal het waarschijnlijk niet zo zijn. Ik weet in ieder geval zeker dat er geen HCG meer in mijn bloed zat. Ik heb nl. een paar weekjes na de MK een test gedaan en die was supernegatief. Dus mocht ik weer eens positief testen dan is dat echt van een nieuwe zwangerschap. Het was zo raar. Ik heb mijn eisprong echt duidelijk gevoeld. En de dag van de innesteling was 12 jan. dat heb ik echt nog nooit gevoeld maar toen dus wel. En toen dacht ik nou als het nu niet raak is....Oh het is ook zo lastig af en toe dat je zo graag wil....
Nou meis', inderdaad moed blijven houden dan zoals muuske al zegt. Het is ook lastig, zeker wanneer je zo graag wilt. Probeer rustig te blijven en af te wachten, meer kun je helaas echt niet doen. ik duim hier echt keihard voor je! Knuffel, Indigo
Hoi hoi, Hier draaien de duimen ook hoor, ik hoop het beste voor je. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Knuffel, Bibu !