Ik "mag" maandag terug komen om daar een testje te doen... Hmmm, we zullen zien... 'Goed' weekend...!
Ik had weer een omo witte test... Als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden, doe ik vrijdagochtend nog een testje... Liefs
mijn testjes worden lichter en lichter...bij mij loopt het mis wat een teleurstelling hé zo'n witte test!ik duim voor je dat je vrijdag een mooie streep hebt!!
Oh jee, Mol... wat erg!! Hmmm, nou ik heb gisteren een theelepeltje bloed verloren... Daarna niets meer... Of ik heb het helemaal mis... maar... Ik meen gelezen te hebben dat als de bevruchting plaats heeft gevonden en het vruchtje nog niet heeft ingenesteld, dan blijf je negatief testen?? Ook heb ik er hoofdpijn van gekregen van al dat rekenen. Maar stel dat mijn eisprong een week later is geweest, dan zou het in theorie eventueel raak kunnen zijn. Ik heb na gisteren geen bloed meer verloren, dan toch misschien de innesteling bloeding?? De innesteling kan tot 2 weken duren!! Naja, ik wacht het weer en weekje af, en dan gooi ik er weer een test tegenaan. Meid, ik hoop snel op een positieve test voor je. Ik hou je op de hoogte! Liefs...