We zijn ruim een week, in het buitenland op vakantie geweest ivm de kerst. Vlak voor vertrek naar NL heb ik een voorraadje testen gekocht bij de goedkope 'bargains' winkel. Een paar teststrips en twee ClearBlue testen. Op zich zijn we niet bewust 'aan de slag gegaan deze maand, omdat ik wel een wijntje wilde kunnen drinken tijdens het kerstdiner. Maar ik voelde me zooo moody en en ook echt lichamelijk moe dus ik vroeg me af wat er kon zijn. Gisteren deed ik dus toch een teststrip, die echt perfect wit was, dat wil zeggen geen indrooglijntje. Nou geen twijfel mogelijk, lekker duidelijk! Maar vanmiddag na het plassen (echt zo stom) kon ik me niet inhouden. Ik pakte een teststrip en perste een paar resterende druppels uit mijn lijf. Tijdens het doorlopen van de test dacht ik al een lijntje te zien vormen, maar er zat een deukje in de goedkope teststrip en ik wilde het zeker weten. Dus dan maar de Clear Blue proberen, er volledig van uitgaand dat deze mogelijk nog negatief zou zijn (omdat het niet de gevoeligste testen zijn). Bij het doorlopen weer een teststreep! Dit is zo'n 3 dagen voor mijn NOD Nu hopen dat het deze keer wel goed gaat
Test van eergisteren en vandaag, ik denk wel oploop te zien maar ik durf het bijna niet te zien en wil mezelf geen valse hoop geven..
En nu ga ik niet meer testen Volgens mij heb ik zelfs bij mijn zoontje niet zo'n positieve test gehad op deze termijn en bij de miskramen zeker niet.