Rare ongesteldheid na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door missX, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik heb een dochtertje van ruim 7 maanden en toen bijna 4 maanden was ben ik weer met de pil (marvelon voor mijn zwangerschap heb ik ca. 10 jaar microgynon 30 geslikt, maar daar kreeg ik op den duur hoofdpijn van) begonnen. Ik was nog niet uit mezelf weer ongesteld geworden, maar toen ik dus weer begon met deze pil uiteraard weer wel ongesteld.
    De eerste 3 maanden verliepen heel normaal maar nu ben ik net weer ongesteld geweest afgelopen week, maar het volede deze keer zo raar aan...ik kreeg al wat rozige afscheiding voordat ik uberhaupt in mijn stopweek zat en tijdens mijn stopweek had ik echt het gevoel alsof ik mijn eierstokken zo voelde, misschien is dit helemaal niet mogelijk maar ik weer niet hoe ik het anders moet omschrijven. Tussendoor in mijn stopweek had ik ineens 1 dag helemaal geen bloedverlies meer en de dag erna weer wel...dit heb ik normaal nooit.
    Wat zou dit eventueel kunnen zijn...zal ik maar een afspraak maken met mijn huisarts?

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hoop dat iemand mij toch nog advies kan geven?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi miss x,

Omdat de pil zorgt voor een ontrekkingsbloeding en omdat je na je bevalling zit kan het zijn dat de pil nog niet sterk genoeg is om je eigen hormonen in de bedwang te houden, dit zie je wel vaker na een bevalling. hIer door kan je tussentijdse bloedingen hebben.
    Ik zou even afwachten hoe de volgende strip gaat, waarschinlijk was dit eenmalig.

Imke

Deel Deze Pagina