Ik had donderdag 11 februari mijn eisprong volgens ff en digi ovutest. Ivm ziekte helaas niet vlak voor de eisproneg kunnen klussen. De laatste keer was maandagavond de 8ste. Wat denken jullie zit het er nog in deze maand of kan ik hem nu al afschrijven? Dnek zelf het laatste, maar wie weet heeft iemand hier een successtory? Groetjes vriesje
Duim voor je, je weet maar nooit. Misschien is je ei een dagje eerder en is het raak. Ik heb geen succesverhaal voor je, maar succes met afwachten
Het zou kunnen! Wij hebben vorige maand ook 3dagen voor ei geklust en daarna niet meer, maar ben helaas wel ongi geworden. Nou moet ik wel zeggen dat de zwemmers van mn vriend erg traag zijn, maar dat terzijde! Er zijn genoeg meiden die wel zwanger raken hoor..
Hetgeen ik begrepen heb is dat zaadcellen een aantal dagen in leven kunnen blijven bij je, dus ik hoop voor je dat er toch een kans in zit. Succes, ik duim voor je mee!
Natuurlijk heb je kans!!! Meisjes zaadje blijft 5 dagen in leven / jongens zaadje 3 dagen Liefs Eeva
Hihi bijzonder hoor... Als je denkt dat je alles zo'n beetje wel weet Maar goed... Ps: Wat een schattige profielfoto heb je
Nee, kan nog beiden jongentje of meisje... jongentjes zaadjes leven ook nog 3 dagen zeker... Maar het belangrijkste is dat je zeker kans maakt
ik had 3 dagen voor mijn ei getest ( ovulatie test gedaan, maar die dag zelf hadden we allebei ECHT geen zin.... zo moe van een drukke dag.....) dus ik dacht dat die maand verkeken was, want die drie dagen voor mijn ei hadden we het alleen gedaan... maarrrr ben HARTSTIKKE zwanger dus je hebt gewoon kans nog hoor
Mannelijke zaadjes zwemmen sneller waardoor ze eerder de eicel bereiken dan de vrouwelijke zaadcellen. Maar wanneer er geen eicel is, sterven ze ook eerder af. Dus hoe dichter je bij de eisprong zit, des te hoger de kans is dat je een jongentje krijgt.
Spannend zeg!!! Ik heb vandaag of morgen mijn eitje en wij hebben afgelopen zaterdag en vandaag nog aandacht er aan besteed zeg maar... Dus vind het zelf ook erg spannend!!! net nog een ovu testje gedaan en nadat hij gisteren echt knal was is hij nu weer lichter geworden Zal mijn eitje dan vandaag of morgen komen wat denken jullie?
@muis26 wat leuk om te horen, ennuh nog gefeliciteerd! @Flippo zo te zien heb je dat ei flink benut succes
@ flippo Ik denk vandaag, dus dan zit je zeker goed. Of anders morgenochtend nog een keer? Alhoewel, ze zeggen dus dat dat niet nodig is omdat zaadjes wel 3 dagen kunnen overleven. Ach jah kwaad zal het in iedergeval niet kunnen
Hoi meiden, Ik meld me ook graag aan.Wij zitten nu in ronde 6 en hoop toch echt dat het nu raak is. Als het goed is heb ik vandaag mn ei dus vanavond weer klussen. Zondag en gister ook gedaan dus we hebben goed ons best gedaan. Ik ga straks weer ff een ovu test doen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Groetjes Femke
hier geklust zeker 5 tot 6 dagen voor ei en er helemaal vanuit gegaan dat het deze ronde nix zou worden en toch zwanger geraakt.