Ja poeh hey dat krijg je er volgens mij nooit op? Wat we wel hebben gedaan is naar het kruidvat geweest en d 2v5 wel 2 pakjes gekocht. Maar 's morgens zo wie zo testen toch? Als daar dan wat meer op te zien is is dat beter, deze is zo licht, echt een tuurder...of hoe ze het hier noemen. Mijn uitleg enzo lievebeeb staat onder het nod forum t/m 15 augustus. Sinds dat ik iets heb gezien draait mijn hoofd overuren, zou het toch echt heel graag willen maar durf niet vooruit te denken want ja, dalijk is het precies niets! wil voorzichtig zijn ...
Een als je je test nu eens op de vensterbank legt? Niet in de volle zon maar in het licht en dan een foto maakt? ? ( ben verder niet nieuwsgierig haha) spannend hoor
Dat foto toestel van ons dat stomme ding kan niet van dichtbij! Ik ga idd even proberen in de vensterbank of via misschien wel die cam van de computer? tja... ga mijn best doen.
lukt niet, krijg ik hem er goed op en zet ik hem op de computer en zie ik het niet... oke misschien nog een andere foto camera van mijn zoon maarja, die moeten we eerst zoeken. Ga mijn best doen... hahaha wat een drama!
heb net 2 testen gedaan van 2v5 van kruidvat, en net als die andere 2 + testen geven ze allemaal apart van elkaar een hele lichte streep. Ik stop nu met testen en over 2 dagen (oooh duurt zo lang voor je dan echt zekerheid hebt!!) dan doe ik wel een nieuwe van kruidvat 2v5.