Hey meiden, Ik was vandaag 5/6 dagen overtijd en heb de CB digital gedaan en daar achter aan nog een Kruidvat testje...En ben zwanger!!!.. CB gaf 2-3 weken aan... Kan het gewoon niet geloven! We zijn bijna 2 jaar bezig geweest!.. En had de laatste maanden wat afstand genomen van het zwanger worden, omdat ik me helemaal gek zat te maken!!.. Vind het echt super spannend.. Ik heb weinig 'klachten'.. dat maakt mij nogal onzeker. Verder is het natuurlijk sowieso erg spannend totdat je weet dat het echt goed zit! Groetjes Mogu..
Hey Moguuuu zie ineens je naam voorbij komen. Eindelijk geluk!!! Van harte!! Wens je een fijne zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan geen kwaaltjes laat je je daar niet bang door maken, kwaaltjes hebben is ook niet alles
Hey Amona! Yes it's me...Eindelijk gelukt idd, nu hopen dat alles goed blijft gaan..! Dank je meis... Ik zie dat jij al een tweede verwacht..! Wat bijzonder.. Jij ook van harte! Geniet er maar lekker van...
@ JesDen Dank je! Jij ook van harte!!.. Ja... ik moet zeggen, bij mijn eerste in het begin ook echt nergens last van gehad. Maar om de ene of andere reden, wil je iets voelen, als soort van bevestiging.. Iedereen nogmaals bedankt... hopelijk genieten we er allemaal van... Groetjes.. We zien elkaar vast op zw-pagina..!