Ik heb sinds gisteren pijn scheuten onder in mijn buik zeg maar in de buurt van mijn blaas het is een samen trekkende pijn maar dan alleen onderin de buik dit heb ik een paar keer per dag. Ook heb ik continu harde buiken . heeft iemand enig idee wat het is of komt het iemand bekent voor het kindje is trouwens al volledig ingedaalt en bllasontsteking is het volgens mij ook niet dit heb ik zo vaak gehad dit herken ik wel. groetjes gerdien
Hoi Gerdien, geen flauw idee wat het is want ik ben nog niet zover als jij... alleen heeft de VK wel tegen me gezegd dat een blaasontsteking tijdens de zwangerschap heel anders voelt dan daarbuiten! En ze gaf als symptoom inderdaad aan dat het voelt als steken in de onderbuik...
Mijn VK waarschuwde me juist daarvoor, omdat het dus tijdens de zwangerschap evrder geen symptomen hoeft te geven behalve de pijnscheuten... Ik heb zelf idd ook heel vaak blaasontsteking gehad en dat was heel erg pijnlijk, maar dat schijnt (meestal) tijdens de zwangerschap dus totaal niet zo te zijn! Anders gewoon ff de huisarts opbellen en vragen of je wat urine langs mag brengen voor de zekerheid!
Hey gerdien.... ik kan met je meepraten... mijn kleine is ook l helemaal ingedaald ( als sinds week 28)... en heb nu ook erg last van steken in mijn *kruisgedeelte* zeg maar. het gaat met vlagen inderdaad... en heb inderdaad ook regelmatig harde buiken... zelf ben ik ook bekend met blaasontsteking tijdens zwangerschap... omdat ik dit heb gehad met 22 wkn zwanger... maar ik kan je vertellen dat het geen blaasontsteking is... ik voelde namelijk TOTAAL niks van een blaasontsteking en het groeide toen dus ook door tot een nierbekkenontsteking.... mocht gelijk 4 dgn het ziekenhuis in... en nierbekkenontsteking dat zijn hele erge steken in je zij/rug en dat is zo erg dat je niet kan lopen... en buiten dat zit er dan bloed in je urine... (dus je urine is rood/oranje..... Ik heb hier ook meerdere malen gepost dat ik last had van die steken... er zijn er een aantal die het ook hebben.... die zijn ook rond onze weken aantal... maar niemand weet wat het is... alleen zeggen ze dat het geen weeen zijn... want als je kindje al is ingedaald zijn het dus geen indalingsweeen. de verloskundige zal je gewoon zeggen dat het erbij hoort... en dat het niet betekent dat de zwangerschap is aangebroken.... hoop dat je hier wat aan heb..... dit is btw de andere topic : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12765&highlight=
Hoi Gerdien, dat berichtje van jou zou ik ook zo hebben kunnen geschreven. Want ik herken precies wat jij nu beschrijft. Ik heb mijn VK erover gebeld, want ik kon niet eens 50 meter lopen zonder het gevoel te hebben dat er een megabaksteen onder in mijn buik lag. Heel vervelend. Ook heb ik af en teo last van regelmatige steken. VK zei dat dat van de stress kon komen (daar heb ik veel last van). Maar bnu zijn we een week verder en loop ik er nog steeds mee. Dinsdag moet ik weer langs bij mijn VK en ga ik het opnieuw opnoemen. Misschien dat ze me kunnen testen op blaasontsteking.