droom

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal6790, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Ik had vanacht echt een mega rare droom. Ik kreeg van m'n man te horen dat m'n schoonzus zwanger was en ging compleet in paniek omdat hun eerder zwanger waren dan wij, echt helemaal overstuur het was niet eerlijk. Zo raar ik weet helemaal niet of ze uberhoudt proberen om zwanger te worden en zelfs als ze dat wel deden dan nog kan ik me totaal niet voorstellen ik er verdrietig of boos om zou worden. Ik schrok er in elk geval goed wakker van.

Hebben jullie ook wel eens zoon rare droom ?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik had precies dezelfde droom, maar dan over een goede vriendin. Ik werd helemaal verward wakker. Ik weet dat ze niet probeerd om kinderen te krijgen.. Maar toch. Ook ik was helemaal overstuur. Raar die dromen..

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mis is dit helaas geen droom maar keiharde werkelijkheid. Wij zijn inmiddels al best een tijdje bezig met het krijgen van een kindje helaas alleen maar teleurstellingen... Om ons heen krijgt iedereen kinderen sommige zelfs al een tweede en hoe ik ze het ook gun bij mij veroorzaakt dit ook huilbuien... Toch een soort wanhoop, jaloezie ook terwijl ik helemaal niet jaloers ben aangelegd, angst.

Deel Deze Pagina