mijn vriendin is al jaren niet ongesteld geweest, maar heeft nu toch misschien een positieve test??? kan ze zwanger zijn??? misschien een stomme vraag
we denken door het afvallen? ze was vroeger heel erg dik, heeft aantal jaren terug een maagverkleining gehad. ze is daarvoor eigelijk nog nooit naar de dokter geweest, omdat het ook niet gepland is, maar ik dacht geen cyclus dus misschien ook dat ze niet zwanger zou worden?
ze heeft een test bij de dokter gedaan, en daar kwam vaag iets uit, en nu heeft ze een bloedtest gedaan. maar ik dacht ook dat je niet zwanger kan worden als je geen cyclus hebt
Tja, geen cyclus is geen eisprong, geen eisprong is geen bevruchting, geen bevruchting is niet zwanger! Maar misschien heeft ze toch afgelopen paar weken een eisprong gehad. De bloedtest zal het uit moeten wijzen!! Spannend !!
maar ze is echt in jaren niet ongesteld geweest??? ook geen bloed verloren we zijn erg benieuwd!!! donderdag weten we het! maar dat lijkt nog zover weg!
Als ze jaren niet ongesteld is geweest, is de kans groot dat ze PCOS heeft. Hierbij heb je geen of een onregelmatige cyclus en heb je veel kleine cystes in je eierstokken. Een cyste kan hormonaal alles in de war schoppen en ook een zwangerschapstest kan op zo'n cyste reageren. Je hebt dan een licht positieve test die niet duidelijker wordt. De kans is groot dat er zoiets aan de hand is, dat ze niet zwanger is. Jarenlang geen cyclus en dan ineens uit jezelf een eisprong, is niet echt aannemelijk. En zonder eisprong kun je niet zwanger worden. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit... Succes met het bloedonderzoek! Laat je weten hoe het afgelopen is?
ik was in 9 maanden tijd 1 keer ongesteld geworden. in januari ongesteld. in juli een posi test. tja je hoeft maar 1 keer een eisprong te hebben en dan op het juiste moment te klussen. en merken zul je het niet zo snel omdat je toch geen menstruatie had. ik zeg dus... het kan wel
pff mijn testen worden niet donkerder blijft heletijd vaag positief ik heb dan alleen wel een hele regelmatige cyclus, 32 dagen ....ik ben momenteel 11 dagen overtijd, met 7 dagen overtijd pas positief getest maar ondertussen weer aantal dagen verder en de test word niet donkerder en het is steeds met ochtendurine gedaan.... ( de test is met het oog goed zichtbaar met op de foto zie je het niet) nu ben ik bang dat ik misschien wel een cyste heb pfff haal me steeds dingen in het hoofd, zullen de hormoontjes (hopelijk) wel zijn.
ik ben ook heel erg benieuwd wat er uit die bloedtest komt, het is natuurlijk een hele teleurstelling als het niet zo is, ook al is het dan niet gepland. we wachten af! bedank voor jullie reacties! als ik weet wat er uit de bloedtest gekomen is, laat ik het weten
na de bloeduitslag denk de dokter helaas niet dat ze zwanger is ze krijg nu een echo om te kijken wat er aan de hand is...
denkt de dokter dat ze niet zwanger is ??? Een bloedtest is er juist om uitsluitsel te krijgen. Een duidelijkere Ja of Nee kan je niet krijgen! Boven de 5 is zwanger, eronder is niet zwanger! Dus ik vind het vreemd dat de huisarts twijfelt! Nu maar hopen dat ze die echo op korte termijn krijgt! Maar als ik haar was, zou ik zelf desnoods nog ff testen, als de huisarts blijft twijfelen aan de bloedtest-uitslag
de huisarts zei dat haar hormonen wel hoog waren maar dat ze geen antistoffen heeft ofzo, die je aanmaakt als je zwanger bent en daardoor denk hij dat ze niet zwanger is. erg raar inderdaad dat hij het ook niet zeker weet
Volgens mij weet de huisarts niet helemaal hoe het werkt. Je prikt heel simpel alleen op het stofje HCG in je bloed. Is de uitslag boven de 5, dan ben je zwanger. zit de uitslag onder de 5, dan ben je niet zwanger ! Heeft niks met antistoffen te maken! Vreemde huisarts !!!!!