Hoi allemaal! Nu 3 dagen voor NOD en krijg mezelf niet warm (wel met douchen maar kan moeilijk elk uur gaan douchen...) en als ik het eenmaal warm heb lijkt het wel of ik opvliegers heb :/ Is dit herkenbaar voor iemand?
Enige wat ik herken is dat ik het zo koud had toen ik daadwerkelijk zwanger was. Alsof je ziek moet worden, zo rillerig. Het was daarbij ook winter de 1e 3 maanden van mijn zwangerschap, dus dat werkte ook niet erg mee. Zat dik ingepakt met een kachel op 22 graden...
Ik heb precies hetzelfde! Zaterdag moet ik (liever niet) ongesteld worden en ik heb het al drie dagen koud. Met name mijn voeten en handen overigens. Ben benieuwd of het voor ons een voorteken is!
Toen ik zwanger was had ik het enorm warm tot nu toe is het bij mij altijd een slecht teken geweest wanneer ik het koud had.
mijn nod is vandaag of morgen. heb ook sinds een paar dagen koude handen en voeten. maare dames.....buiten is het ook niet bepaald warm
Heel herkenbaar. Ook die opvliegers. En zie mijn handtekening. Had hier ook de vorige keer dat ik zwanger was last van.
Haha ladebs ik heb t ook zoooo koud! Ben niet warm te krijgen! We hebben wel erg veel "symptomen" die het zelfde zijn
Hmmm, dat had ik afgelopen week ook, ook steeds koude rillingen. Helaas ben ik vandaag toch echt ongesteld geworden, dus voor mij was het helaas geen symptoom.
En dames, is jullie NOD al gekomen en hoe is dat gegaan? Bij mij was ie gisteren en ik ben nog niet ongesteld! We gaan morgen testen (spannend)