Ik hoop dat je zwanger bent en dat dit een mooie plakbeeb is!! Het is je iig ontzettend gegunt!! En idd een andere gyn zoeken! Wat een ongelofelijk stom w*f zeg!!!!
Ik zou nog een dag of 2 wachten en dan weer testen, denk dat ie dan wel een stuk donkerder is. En streep is een streep toch! Liefs, Duveldraakje
kruidvat test is nu nog donkerder dan die ene en me borsten zijn nu ook gevoelig en ben misselijk en heb krampjes in me liezen en boven benen
Nou, duidelijke plus hoor! Ik duim voor je! En geef die gyn van je maar een trap onder de kont! Die moet je niet meer serieus nemen. Gelukkig zijn er nog genoeg andere gyn's!
ik ben bij die psycholoog geweest en die vroeg wat ik daar kwam doen omdat ik geen probleem heb ze kan me niet verder helpen zij ze en ze gaat een woordje streken met die gyn want er klopt niets van ze zegt dat ik misschien wel wat obsessief ben maar dat vond ze ook wel logies na zoveel miskramen en ze zegt dat ik second opinion moet vragen bij een andere gyn voor verder onderzoek
Nou dat lijkt me dan een goed advies van de psych.. blijkt dat de gyns niet echt eensgezind zijn in dit land.. dus goede kans dat een andere gyn je wel wil helpen!!!.. succes meid..