3 dagen voor NOD heel zwaar ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyWish91, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag.

Wat kan dit zijn ?
    Ik zat nog maar op dag 11 na mijn eisprong.
    Terwijl mijn LF altijd 14 dagen duurt.
    Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik voor mijn NOD ongesteld werdt.
    Altijd netjes op de dag dat ik ongesteld moest worden, 's nachts ongesteld geworden of gelijk 's morgens bij het opstaan.

Normaal ben ik nooit zo erg aan het vloeien.
    Ik draag verplicht tampons, want met een maandverband lukt het niet.
    En vannacht zo'n ongelovelijk veel pijn gehad dat ik gewoon moest huilen zo'n pijn deed het.
    Toen ik na die erge krampen uit bed ging naar de wc toen voelde ik het gewoon stromen.
    Eenmaal op de wc kwam er een hele dikke klodder bloed uit.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Grote schoonmaak? Het klinkt wat te heftig voor een miskraam zo vroeg. Wel vervelend :(

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

pff weet wat je bedoelt. Heb de laatste tijd ook zo'n heftige menstruatie dat ik krom lig van de pijn en er zelfs 's nachts wakker van wordt. Probeer lekker warm te douchen en een warme kruik tegen je buik te houden...dat verlicht iets de pijn. Verder gewoon pijnstilling innemen....en ja het bloedverlies...pff gewoon echt vaak verschonen de eerste 3 dagen moet ik echt elk 2 uur verschonen met nachtverband én tampons super groot. Sterkte ermee!

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Babywish:
    Ik realiseer met net dat de eerste menstruatie na mijn miskraam redelijk was alleen diegene die daarop volgde deed ook enorm veel pijn enorme spierpijn in benen en rug kon totaal niet goed lopen moest ook huilen van de pijn.
    Tevens wat deze ook 2 dagen eerder dan normaal
    er staat me iets van bij dat merah haar menstr. ook veel heftiger was dan normaal de 2 menstr. na miskraam..

Deel Deze Pagina