Hallo meiden, Aanstaande dinsdag is mijn NOD. We zijn nu bezig in ronde 7. Sinds een paar dagen heb ik last van gevoelige borsten, kan ik niet slapen en ben erg emotioneel. Omdat ik wel eens heb gelezen dat mensen voor de NOD een positieve ovu test hebben, dacht ik 'ach, ik doe er is één'. Nu zie ik toch echt een licht streepje. ( ben vanuit de badkamer weggelopen om het in alle kamers met ander licht te bekijken ) Ik weet dat een zwangerschapstest doen uitkomt geeft maar dat durf ik nog niet. Maar kan een positieve ovulatietest wel een beetje hoop geven of zie ik het verkeerd? Ik hoop het zo! Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Liefs X LT
Wat voor test is het....? Meeste ovutesten zijn pas positief als de teststreep net zo donker of donkerder als de controle streep is.... Ikzelf blijf ook heel de maand twee strepen houden.... Meid, je zult toch ECHT ffies nagels moeten bijten.... en strakkies met een echte zwangerschapstest testen.... en hoop moet je altijd hebben... zeker zolang je niet ongi bent..!!! Succes... en laat nog ff weten.... ben altijd zo nieuwsgierig...
Hoi ik had ook op mijn nod een licht positieve ovu test.En ik ben nu bijna 9 weken zwanger.. Maar ik weet dat dit niks hoeft te beteken helaas. Je zult idd nog effies geduld moeten hebben. Hoop voor je dat het raak is! Groetjes
Het hoeft helemaal niks te zeggen. Ik heb ook net zoals Seth de hele maand een tweede licht streepje op een ovutest. Sommige vrouwen hebben altijd meetbaar LH in hun urine zitten. Ik heb ook weleens een test gedaan toen ik wel zwanger was en toen was de tweede streep wel echt een knalstreep (en dus echt positief). Dan nog is een ovutest absoluut niet 100% betrouwbaar. P Over een paar daagjes een echte zwangerschapstest doen en wie weet! Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Als je zwanger bent zal je ovutest knalpositief zijn, maar niet bij iedereen! Sommigen hebben negatieve ovutesten en zijn harstikke zwanger. Er zit niks anders op dan met een zwangerschapstest te testen meid. Liefs
He meiden! Bedankt voor jullie antwoorden. Omdat ik vaker ovulatietesten heb gebruikt weet ik dat ik pas 2 streepjes krijg als ik beetje vruchtbaar ben. Anders blijft de teststreep altijd spierwit. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat ie licht positief is. Heb ook pas om 19.00 uur getest dus het kan niet komen door ochtendurine. Ik ga nog maar wat dagen wachten en hoop dat ik dinsdag een andere positieve test in handen heb. Liefs X
ieder lichaam is anders ik had altijd een lichte streep op mijn ovutesten alleen op ei dag werd ie donker en nu ik zwanger ben is me ovutest meer gewoon negatief
Hallo LT20, Ik loop 1 dag achter op jou.. Zit een beetje in hetzelfde schuitje als jou.. Heb na mijn eisprong ook veel kwaaltjes gehad.. Het meeste is nu wel weggetrokken.. Ik las dit topic en kon me niet inhouden en heb er een ovu test bij gepakt.. En idd ook ik heb een licht posi test streepje.. Normaal alleen duidelijk de controle streep zichtbaar, als ik niet test buiten mijn ei om.. Gisteravond samen met vriendlief een zwangerschapstest van KV gedaan, voor de lol, deze was nega.. Ik wacht nu maar tot mijn NOD.. Laten we hopen dat het lichtje streepje op de ovu test een voorbode mag zijn.. Welke ovu testen gebruik je? Ik heb de dipsticks van Sensitest gebruikt.. Heb ook nog de midstream van Sensitest liggen.. Wens jou ook veel succes, zal het topic in de gaten houden! _______________ Liefs Amigo
Heb precies hetzelfde als jij Amigo. Mijn banner klopt niet helemaal maar zit nu 6 dagen voor NOD (heb nl. ei gevonden met ovutesten) en had vandaag een licht positieve OVU test en negatieve zwagerschaptest. Oftelwel wachten tot NOD grrrrrr duurt zo lang dat wachten! Heb trouwens ook sensitest dipstick gebruikt.
He meiden! Ik was helemaal vergeten dat ik dit topic was begonnen! Het is wel typisch dat we alledrie dezelfde test gebruiken en het streepje zien.. Heb nog nooit 2 streepjes gezien buiten mn vruchtbare dagen.. Gisteren nog een test gedaan maar die blijft even donker als de vorige test.. Verder is er niet veel veranderd; slapeloos, emotioneel, gevoelige borsten en moe.. Hoe gaat ie met jullie? Ik hoop echt dat mn ongi wegblijft! Houden we elkaar op de hoogte? Liefs X