Hallo meiden, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een vraagje.... Ik heb vandaag een test gedaan en deze is positief. Mijn NOD is pas over ongeveer 3 dagen. Eigenlijk nog een beetje te vroeg om te testen, maar ben nogal ongeduldig..... Een paar uur later heb ik nog een test gedaan en ook deze is positief. Mag ik nu blij zijn en er vanuit gaan dat ik zwanger ben? De testen zijn trouwens beide van cb. Verder heb ik ook last van pijnlijke borsten en ben erg moe. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie snelle reacties! tata: nee heb de eerste test begin van de middag gedaan en de tweede eind van de middag. Zou het niet kunnen dat ik alsnog ongi word? Wil zo graag blij zijn, maar ben nog zo bang.....
Neej joh! Niet bang zijn! Ik vroeg het alleen omdat vaak die testen in de ochtend beter zijn, dan is je urine het meest geconcentreerd. Ik heb vorige week een klein bloedinkje gehad en hoop dat dat de innesteling was. Kan net als jij niet wachten met testen, maar ik moet nog een week. Zoooo Spannend!
Anna, als je twee maal positief test en dat zonder ochtendurine, zou ik toch maar lekker aan het idee wennen. En welke tests van CB heb je gebruikt?
ik zou nog niet te vroeg juichen..heb al meerdere malen posi met cb getest, maar na nod toch ongi geworden. IK hoop dat dit bij jou niet is! de teleustelling is errug groot na zulk goed nieuws
Collo003: ik heb de test van cb gebruikt met + of - teken. tata: wat erg he dat wachten?! Hoop voor je dat het raak is! Patriez: dat is ook precies waar ik bang voor ben........
Heb je wel een dikke + gehad? Pennestreepjes gelden niet ik zou een cb met conceptie indicator doen, die kan 4 dagen voor nod en staat duidelijk in woorden " zwanger " Er zijn heeeel veel negatieve berichten over + testen Heb je een foto? Daaraan kan je het ook al zien Naar als de streep dik is en niet dun en superlicht dan zit het wel goed, en je hebt ook nogeens 2 posi testen Liefs daantje
Thanks! Idd kan het na de test toch misgaan, maar denk daar maar niet aan. Volgens mij is een streep een streep! Hoeveel rondes had je en om de dag geklust of toeval?
Hey meid Het kan altijd misgaan, maar daar moet je eigelijk niet aan denken.. De kans is groter dat het wel goedgaat dan dat het foutgaat Wij waren vanaf sept 08 bezig en pas jan09 voor het eerst ongi geworden na het stoppen met de pil en die ronde zwanger alleen geklust bij positieve ovutesten , dat is echt een uitkomst bij een onregelmatige cyclus Liefs Daantje
@ tata: Dit is voor ons ronde 2. En we hebben idd om de dag ongeveer geklust.... @ Daantje: Gefeliciteerd! Het was geen dikke streep bij de test, maar toch wel zichtbaar. Ga idd morgen even zo'n andere test halen...... Heb geen foto gemaakt, helaas. Het blijft nog even spannend! Morgenochtend maar weer ff testen, heb nog zo'n + - test liggen van cb.
Goedemorgen meiden, Nou net weer getest. De streep is nou dikker als gister....... Blijft nog ff spannend!
de streep hoeft helemaal niet dik te zijn. Ik heb de eerste keer ook met +/- CB getest en was een heel dun lijntje maar ben toch echt bevallen van een zoon Het is alleen zo wat sommige zeggen dat je voor NOD wep posi kunt testen en na NOD niet meer dan heb je waarschijnlijk een vroege miskraam gehad en om dat nu te weten is eigenlijk ook niet zo leuk
Volgens de gebruiksaanwijzing van clearblue moet de streep even breed zijn als de controlestreep anders is hij niet geldig. Er zijn hier dagelijks enkele meiden met een valse clearblue /kruidvat + test en dat is dan best zuur dat ze zich zwanger rekenen bij een valse test en met een andere test negatief testen en later ongi worden..er bestaan namelijk heeel veel vals posi + testen. Hopelijk is dit bij jou niet het geval na 3 posi testen