3 dagen voor NOD positieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anna81, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ofja, eigelijk is het geen valse test, want volgens de gebruiksaanwijzing gelden dunne penstreepjes niet, en vaak denkt iedereen streep=streep maar dit geld niet bij + testen alleen bij gewone streepjestesten

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    de verticale streep meot even breed zijn als de horzontale.. dan is ie positief.. een heel dun streepje moet je niet vertrouwen..

of ie licht of donker is maakt niet uit.. als ie maar breed is.. zie mijn album...

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb toch echt nooit een brede streepje gehad :S
    Ik had juist een dun streepje die wel even donker van kleur was als de rest van de streepjes maar niet dik! Zal wel zijn geweest dat alles snel snel was deed test thuis bij mijn schoonouders :oops: Maar ik moet er wel bij zeggen omdat ik het niet kon geloven heb ik de zaterdag nog 2x getest met kruidvat 2 voor 5 en durfde het toen nog niet te geloven heb 5 testen gedaan

4. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Haha...Ik ben dus niet de enige. Heb in januari een vmk gehad en ben nu weer zwanger....Ik test om de 2 dagen. Dan weet ik zeker dat ik nog zwanger ben...Ben zo bang dat het mis gaat......

5. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    Ik heb de testen van kruidvat gebruikt en die werken prima! 2 voor 5 euro...... Gefeliciteerd in ieder geval en geniet ervan!

Share This Page