3 dagen voor nod roodbruinverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door frummeltje31, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik heb a.s woensdag als het goed is mijn nod, maar nu begon ik vanochtend ineens met bruinverlies. Dit is inmiddels roodbruin geworden,best wat op mijn wc papier, maar amper in mijn maandverband. Ik was er vanochtend vanuit gegaan dat mijn menstruatie gewoon vroeg was. Heb ik normaal nooit. Ben wel ziek geweest de afgelopen dagen....

Kan dit een innesteling zijn? We zijn voor een 2e kindje bezig dus best spannend nu..ik hoop nergens op hoor, maar meestal breekt het bij mij snel door dus ben nu best nieuwsgierig.....

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik denk dat het kan een innesteling zijn geweest. Zelf had ik ook zo een innestelingsbloeding, maar dan veel minder, eerder rozig slijmverlies. Maar heb al gehoord dat het kan dat je heviger bloedverlies hebt. Maar zelf heb ik ook een paar cycli gehad waar het begon met bruinverlies enkele dagen voor NOD... Hoop voor jou dat het het eerste is. Succes!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik heb hetzelfde gehad. Ik mocht, 3 weken terug, op dinsdag een bloedtest laten doen. Op zondag ervoor had ik bloedverlies, oud en nieuw bloed door elkaar. Dacht echt dat de poging mislukt was. Toen heb ik een paar uur later een test gedaan en een lichte 2e streep en zie mijn banner.:)

4. mari27

mari27 Niet meer actief

Hoi,

Ik zit op 11 DPO en had vanmorgen ook pijn in rug, buik en een beetje lichtroze slijm na het afvegen. Ik denk ook dat dit een innestelingsbloeding is aangezien het niet veel is en ik terhoogte van mn BM pijn had. Ik lees dat een innestelling in alle kleuren en maten voor kan komen en dat HA en VK een lichte bloeding als een innestellingsbloeding aanzien. Ik zou me niet te veel zorgen maken. S6.

Lfs.

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Bij mij al ruim 3 jaar lang een slecht voorteken.

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    dank jullie wel voor de reacties. Helaas is het inmiddels goed doorgebroken. Veel bloedverlies en veel buikpijn.... het zal dus of een vroeg menstruatie zijn door ziekte of wellicht een vmk. Ik ga dus weer door naar de volgende ronde... Baal er wel van... had zo gehoopt dat het raak zou zijn...:(

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb ook woe mijn nod en sinds vandaag bruinverlies. Vorig rondje had ik t zelfs van 6 tm 11 dpo. Bij mij altijd een aankondiging geweest van een nieuwe ronde. Ik weet nu dus ook dat het niet gelukt is :(

Jij alvast veel geluk weer komende keer...

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Mijn Nod is ook woensdag, zaterdag werd ik dacht k ongesteld en duurde 3 uurtjes en het was weg. Ook was het alleen bruinslijmerigbloed verlies. Don't know maar voor de rest geen bloed te zien. Iemand?

Deel Deze Pagina