Hoi allemaal. Sinds deze maand ben ik aan het temperaturen. Vier dagen na mijn ovulatie heeft ie een dip gehad en vandaag dag 5 is ie weer gestegen.zou dit een innestingsdip kunnen zijn geweest of is dit wel heel erg vroeg? Groetjes ingi
Dat is nooit met zekerheid te zeggen. Het KAN eventueel wel aangeven dat er een innestellingsdip is, maar zeker weten doe je het nooit. De maand dat ik zwanger was had ik helemaal geen tempdip. Soms heb ik wel een cyclus waar je een tempdip kan zien, maar toen ben ik gewoon ongesteld geworden.
Ok t zegt dus eigenlijk vrij weinig je temperatuur n de eisprong. Dan wordt t dus gewoon rustig afwachten tot nod.deze is nog onregelmatig, dus extra spannend. Bedankt voor je reactie.
Heel raar maar mijn temperatuur is van 36.5 naar 36,1 gegaan.daarna weer naar 36,5 en vanmorgen was hij weer 36,1. Het zou wel heel erg vroeg zijn als ik nu al ongesteld moet worden en heb ook nog geen krampen of wat dan ook. Enig idee wat dit kan betekenen? Het is pas 6 dagen na ovulatie
kan goed innesteling zijn maar dan moet die de komende dagen weer terug hoger blijven :d en niet meer zo laag komen. Succes en ben heel benieuwd of het een goed teken is
Net getempt en nu is de temperatuur 36,6. Gelukkig nog even niet ongesteld Ben ook erg benieuwd en hou je op de hoogte
Waar kan ik dat kaartje maken? Mijn temperatuur is iig tot aan dag 17 36.1 of 36.2 geweest en vanaf dan: Dag 18 36.5 Dag 19 36.4 Dag 20 36.5 Dag 21 36.1 Dag 22 36.5 Dag 23 36.1 Dag 24 36.6 Mijn ovulatietest was op dag 16 positief Hopelijk kan je er wat mee
Ik voeg mij hier graag bij met mijn gek kaartje van deze ronde . Ben curieus wat jullie ervan denken !
Dat kan zeker! Ik had het ook alleen om dag 5 na de eisprong en dag 6 was het weer gestegen. En ik ben nu zwanger!! Zwangerschap symtomen van dag tot dag Mn nod is 11-02 en 07-02 positief getest. 14 t/m 17 januari ongesteld 28-01 - positieve ovulatie test 29-01 - eisprong. Dik wit creme achtige afscheiding. 31-01 - steken in rechter eierstok 01-02 - pijn in onderrug en trekjes in de liezen 02-03 - pijn in onderrug het loopt door tot rechter bovenbeen. En pijn in de borsten 03-02 - innestelingdipje gemeten. Nog steeds pijn in onderrug en het loopt door tot rechter bovenbeen. Pijn in de borsten en baarmoeder. 04-02 - ijzersmaak in mond en laat veel winden. 05-02 - ijzersmaak in mond en laat veel winden 06-02 - ijzersmaak in mond, laat veel winden en krampjes in de buik. 07-02 - heel licht positief getest. Ijzersmaak in mond. Krampjes in onderbuik en pijn aan rechter bovenbeen. 08-02 - positief getest met clear blue. Pijn in liezen, rechter bovenbeen, buik en borsten. Laat veel winden. 09-02 - pijn in borsten, rechter bovenbeen en buik.
Idd een aparte maand poppemie.hou ons op d hoogte hoe t verder gaat. Gefeliciteerd shirleymommy!!! Snel al een positieve test zeg! Hier nog niet ongi en ook geen symptonen dus benieuwd wat mijn temperatuur verder gaat doen..
Balen.net een beetje bloed bij t afvegend.puist op m'n hoofd en trek in iets zoets...ben bang dat de menstruatie er toch aan zit te komen
Temperatuur nog steeds hoog.geen menstruatie en ook geen bloed meer.dat was maar eenmalig.ga er van uit dat ik gewoon ongie word een deze dagen maar is toch wel spannend
Als m'n cyclus een beetje regelmatig aan t worden is zou m'n nod morgen zijn.mn temperatuur was nog hoog vanmorgen maar heb nu krampen in m'n onderbuik helaas..denk toch dat ie eraan komt