ik heb 4 dagen voor NOD positief getest met k2v5 was een heel dun lijntje maar wel zichtbaar, maar zoals ik de verhalen verder lees, is het hoe moeilijk ook het beste wachten tot je echt je nod heb
Ja, ook met Kruidvat 2 voor 5 euro. Bedenk wel dat het heel pril is. Ik heb helaas ook een keer meegemaakt dat ik alsnog ongesteld werd. Blijkbaar de innesteling niet goed gegaan..
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ik weet dat het beter is te wachten tot nod maar was vanaf eergisteren met vlagen misselijk, last van mijn darmen enzo en ben heeeeel erg ongeduldig ik heb die van kruidvat 2 voor 5 nog liggen en predictor early
ik heb zelf 5 dagen voor nod getest met sensitest en met zwanger en kids ( beide dipstick) beide positief hoewel ik die van sensitest duidelijker vond ( zelfde urine) 4 dagen voor nod heb ik positief getest met de 2 voor 5 van kruidvat, en 2 dagen voor nod had ik al een aardig mooi streepje Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina 4 3 en 2 dagen voor nod.
Predictor schijnt ook zwanger te testen bij mannen en kraanwater, zou ik niet gebruiken.... Kruidvat 2voor 5 en etos 2voor5 zijn redelijk oké. Echter niet aflezen na afleestijd. Je zou hiermee kunnen testen. Ook clear blue digitaal met wekenindicator is gevoelig en daarmee kun je voor NOD al positief testen. Hoe dan ook is het beter te wachten tot NOD, alhoewel ik zelf ook voor NOD wel getest heb hoor....