Hi luitjes, Nou nu is het ook aan mij om eens te posten. Ik snap niets van mijn ovutesten. 23 maart opbouwende test, 25 en 27 maart mijn ei geloof ik, 29 maart weer een zwakkere test en nu 1 april (geen geintje) weer een positievere. Geen idee wat ik hier mee moet. Normaal een cyclus van 40+ dagen dus zou deze week pas mijn ei hebben. Echter ben ik begonnen met Etos Zwanger worden op dag 1 van mijn cyclus, dus mijn ei is er eerder geloof ik. Graag jullie mening.
Ik vind dat er nog geen een positieve tussenzit, LH schommelt altijd, totdat je je piek krijgt, nog even doortesten!
Lg schommeld idd altijd. Maar waarom test he om de dag. Ovutesten kun je het beste elke dag doen rond het zelfde tijdstip. Misschien had je de 28ste wel je piek of krijg je nog wel je piek ondat het eitje nog niet is gesprongen.
Ik ben begonnen met om de dag te testen omdat mogelijk mijn cyclus nu wat is gewijzigd. Anders test ik me scheel (tel maar uit bij 40+ dagen). Nou, dan maak ik mijn testen deze week op en dan stop ik er ook mee. Ben er veel te veel mee bezig door die testen. Daarmee krijg ik mijn cyclus ook niet op de rit :'(. Dacht echt dat die van de 27e positief was. Heb hem nog nooit donkerder gehad in ieder geval...
Om de dag testen heeft niet zoveel nut. Je kunt dan net dé piek gemist hebben.. Welke testen gebruik je? Misschien zijn degene die je nu hebt wat te gevoelig. Wellicht kun je gaan temperaturen om meer inzicht te krijgen? Of naast de dipsticks ook de digi ovutesten van cb gebruiken. Dan kun je bij twijfel een digi doen.
Ik zie er ook nog geen positieve tussen, deze zijn van zwanger en kids toch? Die gebruik ik ook sinds deze week en ik had dus gister mijn ei en de teststreep was nog donkerder als de controlestreep. En ik weet niet of je dat al wist, maar nooit met ochtendurine testen he? Ik hoop dat je ei er nu snel aan komt! Heel veel succes :-D
ook ik zie geen positieve ovu test er tussen zitten.. die van 27 mrt lijkt wel donker en daarom snap k eigenlijk niet waarom je de 28ste ook niet getest hebt.. toen ik een bijna posi ovu test had had ik de volgende dag een knal test.. ... dus tip.. wanneer ovu test bijna posi is door testen! succes!
zonde idd die van 27 is een mooi oplopend en zou goed kunnen dat je de 28e je piek had maar goed als je goed geklust heb rond die dagen is er niks aan de hand maar als je cyclus 40+ is kun je ook bv op dag 12 minimaal beginnen te testten of later ik heb cyclus van 30/31 en begin met testten op dag 11 scheelt een hoop testten
Dank je voor de reacties. Ik ben eerder begonnen te testen omdat ik met Etos Zwanger Worden aan de slag ben gegaan. Ik heb gelezen dat dit de cyclus wat kan verkorten. Wilde mijn ei niet missen dus ben eerder gaan testen. Vooralsnog doen ze buiten een multivitamine zijn niet wat ik verwacht had. We klussen gemiddeld zo om de dag, dus moet toch een keer raak zijn lijkt me zo .
kom je vanzelf achter hoop het natuurlijk niet voor je bedoel het niet negatief...maar hou er rekening mee