Ja ik weet dat het niet perse hoeft maar ik voel me zwanger, ben sinds zondag over tijd, weet zeker dat we in de vruchtbare periode goed bezig zijn geweest. Had nog ovulatietests liggen en heb deze eens gepakt. En eergisteren 2 dikke roze strepen en gister weer... Heb vandaag de kruidvat 2 voor 5 euro tests gekocht en we gaan vanavond testen als mijn vriend er is. Evt. morgenochtend herhalen want ik heb er toch 2. Heeft iemand van jullie dit ook eens gedaan en was je toen ook echt zwanger?
Kun je een foto plaatsen van je ovutestjes? Ze schijnen echt knalpositief te moeten uitslaan bij een zwangerschap. Als dat inderdaad zo is, dan heb ik goede hoop voor je!
Ik weet het ziet nog niet... Meerdere dagen getest met ovu test, allemaal negatief. Ma lichte zwangerschaps test, gister helemaal positie test, maar ovu bleef negatief
hier waren de ovu testen de eerst week dat ik wist dat ik zwanger ben nog negatief met 5 weken waren ze wel positief. had toch nog een hele stapel liggen dus vond het wel grappig om te zien hoe die zouden reageren maar je moet dus wel echt een goede hoeveelheid hcg in je urine hebben willen de ovu testen er positief van worden.
Bij mn eerste heb ik een ovutest gebruikt omdat ik nog geen zwangerschapstest had gehaald. Deze was positief. Nog niet knal. Dat kwam pas na een paar dagen. Nu weer 4 weken zwanger en had nog een paar cb digital ovulatietesten liggen. Geven een dikke smiley en 2 donkere strepen. Dus bij mij werkt het
Ik! Voelde me zo ontzettend zwanger op een zondag dat ik ovulatietest heb gebruikt, die had ik nog liggen. En knal positief. De maandag erop naar kv en ook die posi
Ik! Twee dagen voor nod had ik een smiley..Bij m'n oudste dochter ook. En ook een positieve zwangerschapstest.
Ik had net een positieve ovulatietest, en daarna een licht tweede streepje op mijn kruidvat 2 voor 5 test, vier dagen voor mijn nod
Ik moet nog ff wachten hij is nog niet thuis.... Net met mijn stomme kop gaan plassen dus hoop dat ik zo genoeg heb... Ohhh ik vind het spannend...!!!
Gefeliciteerd! Hier ook op 10DPO al (zwangerschap van mijn dochter) net zo donker als de KV 2v5 en de sensitest dipstick .