Hooi! Ben nu 2 dagen overtijd. Op nod getest, was negatief. M'n cyclus is redelijk regelmatig, alleen laatste twee cycli niet. 1 van 32 en 26. Verder rond de 28 dagen. Nu dus nog steeds niet ongesteld. Wel wat krampjes soms, maar niet wat ik zou verwachten met een naderende ongi. Van de week opeens kotsmisselijk en ben gigantisch moe. Ik wil mezelf niet voor de gek houden, want soms houdt je lichaam je ook voor de gek.... Wanneer en met welke test raden jullie aan om te testen? Xx
Nee geen testen gebruikt, wel vruchtbaar slijm gehad op de dagen dat ik zou moeten ovuleren volgens m'n calculator...
Ben het met evira eens. Onthoud wel, die calculator gaat uit van een gemiddelde he? Jouw vruchtbare dagen kunnen natuurlijk ook wat later geweest zijn.
Liesje, ga je in je berekening van je NOD uit van je gemiddelde cyclus van 28 dagen, of heb je die berekend door 14 dagen na je vruchtbare dagen op de tellen? Is dit laatste het geval, dan kun je er vandaag nog een testje aan wagen. Twee dagen geleden negatief kan vandaag positief zijn. En anders : 14 dagen na je vermoedelijke eisprong testen.
Dat zou dan tussen 26 en 30 augustus zijn geweest.. Anders morgenochtend nog maar even testen als ik niet ongi wordt... Bedankt in ieder geval. X
Nou, vanochtend getest.. negatief.. echt omo-wit gewoon.. Zo stom, eigenlijk weet ik nu dat ik niet zwanger ben en dat ik gewoon ongesteld ga worden de komende dagen.. Toch blijft daar die hoop dat ik een uitzonderingsgeval ben en misschien laat hcg aanmaak.. Soms word ik echt gek van mezelf..
Nou meid troost je, hierin ben je echt niet de enige! Je wilt het gewoon zo graag en je hoort ook zo vaak van uitzonderingen dat je toch blijft hopen
We wachten het nog even af.. Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik wel even langs de ha. Zenuwslopend dit elke maand...
Hormonen kunnen rare dingen in je lichaam doen. Ik zou gewoon nog een paar daagjes wachten met testen. En anders kun je altijd even naar ja ha gaan.