Was dat dan waar ik zo over twijfelde in het begin........hoop toch dat ik het fout heb hoor en dat die gewoon positief is!!
Dat bedoel ik.......de ene keer zie ik inderdaad alsof het urine is en in negatief zie ik wel een streepje.........hmmmmm, ik laat mijn mening even in het midden want kom er zelf niet een suit. Ik duim gewoon wat harder
volgens mij hartstikke zwanger... mijn testen waren ook zo...... en ik heb nu 2 kleintjes hier rondlopen .. als je het in negatief ziet, dan ben je volgens mij gewoon zwanger
Het is echt geen urine, want urine is niet roze. Na deze foto heb ik hem ook nog met water schoongespoeld en alles is nu wit, behalve de teststreep en de roze lichte controlestreep! En hij stond er na drie minuten al.
Dit is nou ook niet echt vriendelijk Het is nou eenmaal moeilijk te zien op een foto. Ik vind hem overigens wel duidelijk voor 3 dagen voor NOD. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd Mijn testen waren nog veel lichter btw. en er ligt nu toch een heerlijk ventje in zijn bedje!
Ik probeer even af te wachten tot vrijdag en als ik dan niet ongesteld word, dan test ik weer. Anders maak ik mezelf gek!
Maar wanneer moest je voor je foto dan? ook vrijdag toch? Edit: ik zie net dat de foto vandaag gepland stond, je bent toch niet gegaan he? En anders wel gezegt dat je mogelijk zwanger bent?
hihi mooi! Mijn man trap er ook nog steeds in, als ik wat ben vergeten met boodschappen ofzo, zeg ik ook altijd is nog mijn zwangerschapsdementie Nu ik erover nadenk, ik vergeet ook nog best veel en had ik voor mijn zwangerschap helemaal niet. Misschien dus toch
ok, ik ben pas 4 maanden geleden bevallen dus.... Ik heb nog 5 maanden een geldig excuus on-topic: Ga je morgen weer testen? Ben wel erg benieuwd
Weet ik nog niet, misschien wacht ik tot vrijdag, mijn nod! Je bent de eerste die het hoort! (na mijn hubbie)